- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Heeft ze nog veel meer boeken geschreven? *I want more!*
Nou, toen ik de kleine vriend las had ik de verborgen geschiedenis niet gelezen. Ik had dus geen te grote verwachtingen want ik wist niet dat dat haar tweede boek was. Ik vond de kleine vriend ook tegenvallen. Langdradig, niet echt ergens naartoe gaan, de spanning te langdradig opgebouwd om dan plots afgesneden te worden.maar dat viel mij zwaar tegen, misschien ook omdat mijn verwachtingen (te)groot waren.
Het lijkt wel of ik het boek niet mag lezen. Maar ik begin er zeer binnenkort aan. Van zodra alles hier een beetje in rustiger vaarwater komt ben ik van plan om van vrijdagnamiddag weer mijn leesmoment te maken. Ik heb dan ruim 2 uur om te lezen en kan dan toch al heel wat pagina's lezen. Dus mijn plan is om er aan te beginnen zodra mijn ma uit het ziekenhuis is en ik niet heel de tijd meer moet weg en weer rijden naar het ziekenhuis. Eind volgende week is mijn behandeling ook gedaan dus dat is weer een uur tijdswinst per dag. Zie het echt zitten :lol: :lol: :lol:Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Eind volgende week is mijn behandeling ook gedaan dus dat is weer een uur tijdswinst per dag. Zie het echt zitten
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen