- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Inge schreef : De verborgen geschiedenis is uit. Ik heb me bijna constant door het boek gegrepen gevoeld. Alleen op het laatst viel het voor mij uiteen.
Hoe de "jongens" elk op hun manier hetgeen er gebeurd was probeerden te verwerken was nog tot daar aan toe maar de "nobele daad" van Henry vindt ik er helemaal niet toe doen, net als de "raadselachtige" ziekte van Charles.
Van daar af aan valt het boek voor mij uiteen. De spanning is weg. Het flakkert nog effekes met een zwak lichtje op als blijkt dat ze Henry ervan verdachten iets met de zaak te maken te hebben en hij de naam van Richard blijkbaar noemt maar dat is maar een kort doodlopend zijweggetje.
Groetjes Inge
Inge schreef : Blijkbaar is er nog een boek van Donna Tartt vertaald: "Het land van de papaver". Iemand dat al gelezen?
Groetjes Inge
Waren daar al voor de dood van Bunny aanwijzingen over????? :oops:Maar bij herlezing merkte ik dat er toch wel aanwijzingen voor waren. Niet alleen zijn drankmisbruik maar ook zijn eerdere geweldadige uitvallen, die zijn zusje met de mantel der liefde probeerde te bedekken.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen