Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fredrik Backman - Een man die Ove heet

11 jaren 9 maanden geleden #61940 door
Ondanks het feit dat ik 'De 100-jarige man...' niet zo geweldig vond, heb ik dit boek toch meegenomen uit de bibliotheek. Misschien is het een aardig middel tegen m'n eigen doodsverlangen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61946 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Fredrik Backman - Een man die Ove heet
Hopelijk blijf je nog een tijd bij ons Renate, ik schrijf net bij een ander item dat ik zo enorm geniet van je enthousiasme.

Dat zou ik echt niet willen missen.

Dettie

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61947 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Fredrik Backman - Een man die Ove heet
Ik sluit me aan bij Dettie. We zouden je voor geen goud willen missen!

<t></t>

11 jaren 9 maanden geleden #61954 door
Ik blijf nog wel leven. M'n vader en m'n kat hebben me nog nodig. Ik geloof ook niet echt dat ik dood wil. Ik wil alleen een ander leven, met wat meer contacten, betaald werk en een relatie. En misschien dat ik ook wat normaler zou willen zijn. M'n woedeaanvallen als dingen niet gaan zoals ik wil en als ik de controle over dingen kwijtraak, kan ik missen als kiespijn.

Bijvoorbeeld als de computer niet doet wat ik wil en ik niet weet waarom dat zo is, of als ik het sleuteltje van m'n koffer, of andere dingen die ik nodig heb, kwijt ben. Op dat soort momenten slaan de stoppen bij me door, word ik kwaad, ga ik gillen en mezelf pijn doen.

Als ik weet wat ik moet doen, zoals toen m'n vader een CVA had, dan is er niets aan de hand. Op dat soort momenten weet ik adequaat te reageren.

En ik zou meer geduld met m'n vader moeten hebben. Dat lukt me ook niet altijd.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61955 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Fredrik Backman - Een man die Ove heet
Je kunt het geloven of niet maar wij zijn ook blij met je. Je bent een graag geziene gast.

Je hebt altijd mooi en goed commentaar op de boeken.

Misschien kun je bij de muziekschool of de bibliotheek vragen of je daar wat kunt doen, al is het maar een uurtje.

Lezen en muziek zijn je passie. Vaak rol je dan van het een in het ander.

Maar om op het boek terug te komen ben heel benieuwd of jij ook zo enthousiast bent als Annemarie.

Dettie

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61956 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Fredrik Backman - Een man die Ove heet

Dettie schreef :
Maar om op het boek terug te komen ben heel benieuwd of jij ook zo enthousiast bent als Annemarie.

Dettie

Ik ben ook heel benieuwd! Bij dit boek is het net als met de 100-jarige man: of je vindt het fantastisch of je vindt het niks. Persoonlijk vind ik het dus een fantastisch boek.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden