- Ontvangen bedankjes 0
Een paar jaar geleden deed ik vrijwilligerswerk bij Vluchtelingenwerk, althans dat was de bedoeling. Ik zou taalmaatje zijn om mensen te helpen met Nederlands.Dettie schreef : Je kunt het geloven of niet maar wij zijn ook blij met je. Je bent een graag geziene gast.
Je hebt altijd mooi en goed commentaar op de boeken.
Misschien kun je bij de muziekschool of de bibliotheek vragen of je daar wat kunt doen, al is het maar een uurtje.
Lezen en muziek zijn je passie. Vaak rol je dan van het een in het ander.
Maar om op het boek terug te komen ben heel benieuwd of jij ook zo enthousiast bent als Annemarie.
Dettie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Het vreemde zat vermoedelijk in het feit dat ik niet dronk en misschien in het feit dat ik wat moeite heb om me in het dagelijks leven sociaal te gedragen.Annemarie schreef : Wie bepaalt eigenlijk wat vreemd is en wat niet. Voor mij ben je prima zoals je bent!
Ben je al in een biebboek begonnen? En zo ja: in welke?
hear, hearAnnemarie schreef : Nou, ze weten niet wat ze missen Renate. In ieder geval lever je heel waardevolle bijdrages aan Leestafel en daar ben ik je dankbaar voor.

Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen