- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik vind die overeenkomsten zo vaag, dat je op die manier heel veel boeken met 'De 100-jarige die uit het raam klom en verdween' kunt vergelijken. Het verleden van Ove is vele malen geloofwaardiger dan dat van de hoofdfiguur in 'De 100-jarige man...' en dat geldt ook voor de rest van het verhaal, dat vooral een achtbaan van ongeloofwaardige avonturen is.Annemarie schreef : Ik zie wel overeenkomsten met de 100-jarige man. Het zijn allebei verhalen waarin het verleden van de hoofdpersonen aan bod komt - en daar zitten in beide gevallen bijzondere gebeurtenissen tussen - en de hoofdpersonen maken kennis met heel veel nieuwe mensen. Er ontstaan bijzondere en ongewone vriendschappen in beide boeken.
Ik vind die overeenkomsten zo vaag, dat je op die manier heel veel boeken met 'De 100-jarige die uit het raam klom en verdween' kunt vergelijken. Het verleden van Ove is vele malen geloofwaardiger dan dat van de hoofdfiguur in 'De 100-jarige man...' en dat geldt ook voor de rest van het verhaal, dat vooral een achtbaan van ongeloofwaardige avonturen is.Renate schreef : Ik zie wel overeenkomsten met de 100-jarige man. Het zijn allebei verhalen waarin het verleden van de hoofdpersonen aan bod komt - en daar zitten in beide gevallen bijzondere gebeurtenissen tussen - en de hoofdpersonen maken kennis met heel veel nieuwe mensen. Er ontstaan bijzondere en ongewone vriendschappen in beide boeken.
Ik vind die overeenkomsten zo vaag, dat je op die manier heel veel boeken met 'De 100-jarige die uit het raam klom en verdween' kunt vergelijken. Het verleden van Ove is vele malen geloofwaardiger dan dat van de hoofdfiguur in 'De 100-jarige man...' en dat geldt ook voor de rest van het verhaal, dat vooral een achtbaan van ongeloofwaardige avonturen is.Annemarie schreef : Ik zie wel overeenkomsten met de 100-jarige man. Het zijn allebei verhalen waarin het verleden van de hoofdpersonen aan bod komt - en daar zitten in beide gevallen bijzondere gebeurtenissen tussen - en de hoofdpersonen maken kennis met heel veel nieuwe mensen. Er ontstaan bijzondere en ongewone vriendschappen in beide boeken.

Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen