- Ontvangen bedankjes 0
berdine schreef : Jemig, het begint interessant te worden. Ik vond de 100-jarige man niks. Zal ik dit boek dan maar eens gaan lezen? :mrgreen:
ja, dat zat ik ook al te denken berdine!Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef : Maar het hele onderwerp (allerlei zelfmoordpogingen) trekt me totaal niet ook al is het humoristisch gebracht.
Dettie

Ik weet het niet, misschien zou je het gewoon moeten proberen. Ove wil eigenlijk gewoon graag weer bij z'n vrouw zijn, omdat hij haar zo mist. Je kunt het bijna vergelijken met iemand die besluit z'n geliefde achterna te reizen, iets dat door allerlei omstandigheden steeds in de soep loopt. De manier waarop hij alles loopt te plannen kun je het best met het plannen van een reis vergelijken, soms bijna op het absurde af.Dettie schreef : Nou, ik lees niet mee roep ik alvast. Dit boek trekt me helemaal niet.
Ik dacht alleen als het zo anders dan de 100-jarige man is dan is het misschien beter leesbaar.
Maar het hele onderwerp (allerlei zelfmoordpogingen) trekt me totaal niet ook al is het humoristisch gebracht.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen