- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Inge schreef : Je moet zelf de handen uit de mouwen durven steken. En lukt het ene niet dan moet je creatief genoeg zijn om andere dingen te proberen.
In het geval van Osman... Zijn nachtwinkeltje draaide voor geen meter... in plaats van te dromen hoe het zou kunnen zijn zou ik de zaak aanpakken. Welke producten willen mensen 's avonds? Waar denken ze aan als de winkels gesloten zijn? Melk, brood, sigaretten, condooms voor mijn part... Ik mis 's avonds geen kruiden of bloem... dat zijn dingen die gerust tot de dag erna kunnen wachten.
Marjo schreef : Ik heb dat ook bij dit soort verhalen, dat ik ze een schop onder hun k.ont wil verkopen..
Dan blijft nog de vraag of het zo goed geschreven is dat het me overtuigt. Omdat er nogal eens boeken verschijnen die een verhaal over besluiteloze mensen vertellen, weet ik intussen dat het verschil kan maken. De een overtuigt, de ander niet, en Klein Nulent zit er tussen in.
Dettie schreef : Osman is voor zijn doen denk ik al heel gewaagd bezig geweest door dat stuk land te kopen.
Hij weet helemaal niet hoe hij dat aan moet pakken. Hij loopt als het ware steeds tegen zichzelf op.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen