Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Doeschka Meijsing - Over de Liefde (samenleesboek feb/mrt 09')

Lees meer
9 jaren 7 maanden geleden #78842 door FlayAndCo
Beantwoord door FlayAndCo in topic Re: dsf

Dettie schreef : De beschrijving van haar gevoel rond dat ongeluk vond ik ook erg mooi.

De rode draad is Buri, maar dat lees je nog wel.

Ze moppert wel verder over haar relaties maar er komt ook nog een stuk met haar broers.

Het doel... misschien wel puur aangeven hoe ellendig je je kan voelen na een verbroken relatie, en hoe je er langzamerhand weer bovenop krabbelt. Het doel is dan misschien wel de herkenning.

JZI E WOSTE

Dettie

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 7 maanden geleden #78845 door FlayAndCo
Beantwoord door FlayAndCo in topic Re:

berdine schreef : Naar mijn idee was het doel, dat je over sommige liefdes gewoon met niemand kunt praten, dat je er helemaal alleen voor staat, omdat niemand het zal kunnen begrijpen.

Hierzo zegt u het heel juist. Dat gevoel had ik ook wanneer ik dit boek las.

Het is een boek over jeugdliefde, over vriendschap, over de rare verbondenheid tussen broers en zus en natuurlijk ook en vooral over de liefde tussen twee polen, man en vrouw, vrouw en vrouw.

Het is een indrukwekkende roman die vanaf de eerste bladzijde gekenmerkt wordt door snelheid, spanning en originaliteit. Zijwegen worden overtuigend bewandeld, het verleden blijkt verrassend actueel en de personages komen prachtig uit de verf.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 7 maanden geleden #78850 door dettie
ha FlayAndCo

Wat betekent JZI E WOSTE ?

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden