Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

A. den Doolaard - Wampie (samenleesboek aug/sep)

• Onderwerp Auteur
17 jaren 11 maanden geleden - 17 jaren 11 maanden geleden #24591 door
Ben ik de eerste om met Wampie te beginnen ? Ik heb het mij alvast goedkoop gemaakt, en maar geopteerd voor een download uit dbnl. Het enige nadeel is dat er hier en daar wat schrijffouten opduiken, die niets te maken hebben met de ouderdom van de tekst.

Ik heb net hoofdstuk 1 achter de rug, waarbij we een alwetende verteller aan het woord hebben. Zonder iets van de inhoud te verraden kan ik alvast kwijt dat ik dit een zeer origineel begin vind, waarmee men nog alle kanten uit kan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24595 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Ik heb het al wel uit, Rutger, maar ik maak er geen verslag van. Ik vond het 3x niks..... :shock:
Laatst bewerkt doorberdine.

• Onderwerp Auteur
17 jaren 10 maanden geleden #24631 door
Beantwoord door in topic Re: bericht

berdine schreef : Ik heb het al wel uit, Rutger, maar ik maak er geen verslag van. Ik vond het 3x niks..... :shock:

Ik kan je indruk begrijpen, berdine. Het lijkt alvast op een stationsromannetje. Maar toch heeft het zijn charmes vind ik. En misschien ook wel een aantal aspecten die nu nogal ongeloofwaardig zouden overkomen. Neem nu gewoon de eerste ontmoeting tussen Wampie en Dolf. De schrijver legt hierbij toch wel enige fantasie aan de dag, vind ik. :|

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24677 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
bedankt rutger voor de tip :D

Ik vond het boek niet bij ons in de bieb dus heb ik het ook gedownload... is wel zo leuk om 's avonds op mijn gemak op pc te lezen :D
Laatst bewerkt doorInge.

• Onderwerp Auteur
17 jaren 10 maanden geleden #24681 door
Beantwoord door in topic Re: bericht

Inge schreef : bedankt rutger voor de tip :D

Ik vond het boek niet bij ons in de bieb dus heb ik het ook gedownload... is wel zo leuk om 's avonds op mijn gemak op pc te lezen :D

En je kan gemakkelijk nota's invoegen Inge. Leest wel vlot zo.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24682 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
tja nota's nemen terwijl ik lees :? ofwel noteer ik teveel en kom bijna niet meer aan lezen toe of ik noteer te weinig :D

het lukt me meestal het best als ik het eerst helemaal lees en daarna hetgeen opzoek dat me interesseert of beter wil begrijpen..

Maar via pdf is het wel gemakkelijker zoeken he :D

inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.541 seconden