- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef : Nee maar door de ontmoeting met Lars had hij wel van alles kunnen vragen, toch?
En wat vonden jullie van die hond die de hele tijd maar zat te grommen? Ik verwachtte aldoor dat er iets vreselijks zou gebeuren.
Dettie
Dettie schreef : Ik denk ook dat moeder kwam helpen op het land omdat ze dan haar geliefde om zich heen had. Zijn aanwezigheid was waarschijnlijk genoeg om haar een gevoel van troost te geven, haar man had de hele weg naar huis immers gezwegen... hoe kan je dan nog door hem getroost worden?
Het grappige vind ik ook dat iedereen hier op dit forum inmiddels zijn eigen achtergrondverhaal heeft bedacht. Wat er niet expliciet genoemd staat vullen we allemaal naar ons eigen idee in. Geweldig!
WilV schreef : En doordat er zoveel suggestie gewekt word over van alles en nog wat was dat denk ik precies de bedoeling.
Wil
En Jon is verdwenen omdat hij zich ook al schuldig voelde...wandelaartje schreef : Maar dat is dan ook meteen weer bijzonder egoïstisch van haar want ze laat wel de kleine Lars, die zijn eigen tweelingbroertje heeft doodgeschoten, de hele dag alleen thuis want pa en moe zijn op het land aan het werk en Jon is verdwenen
Ja dat is het hem ook, ik denk dat iedereen dat deed. Je maakt zo je eigen verhaal. Inderdaad een fantastisch boek.WilV schreef : ik heb er van alles bij bedacht zodat het klopte.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen