Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Pascal Mercier - Nachttrein naar Lissabon Samenleesboek sept 2007

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19276 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik denk dat het een boek is dat je in je kast moet liggen hebben om zo nu en dan eens een stukje uit te lezen. dan wordt het een blijvend boek.... Ik weet niet, als het bij 1 keer lezen blijft of het dan blijvend wordt. Voor mensen die niet veel lezen waarschijnlijk wel maar bij veellezers zal er ongetwijfeld iets anders voor in de plaats komen.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19298 door Steven
Beantwoord door Steven in topic Re: bericht

Inge schreef : Ik denk dat het een boek is dat je in je kast moet liggen hebben om zo nu en dan eens een stukje uit te lezen. dan wordt het een blijvend boek.... Ik weet niet, als het bij 1 keer lezen blijft of het dan blijvend wordt. Voor mensen die niet veel lezen waarschijnlijk wel maar bij veellezers zal er ongetwijfeld iets anders voor in de plaats komen.

Inge

Maar zelfs veellezers hebben boeken waaraan de herinnering blijvend is. Wat je wil herlezen en waar je andere boeken mee gaat proberen te vergelijken.
Laatst bewerkt doorSteven.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19300 door leni
Beantwoord door leni in topic Re: bericht
Ik lees zeer weinig proza maar 'Dagboek van Albion Moonlight ' van Kenneth Patchen zal me altijd bijblijven..ik heb het al 3 keer herlezen en nu lees ik (in het Portugees) al voor de 3de keer Het grote schrift.van Agotha Kristof. Ik ben zeer selectief en vind weinig boeken echt boeiend.

Maar als ik ze uitlees weet ik waarom..omdat ik ze niet wil vergeten. en daarom lees ik ze vaak twee keer (zoals ik een gedicht ook meer lees dan één keer, het is een attitude die van het poëzielezen komt denk ik)
Laatst bewerkt doorleni.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19301 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Door jullie reacties word ik steeds benieuwder. Ik heb het al vier weken geleden besteld in de bibliotheek maar er is hier heel veel vraag naar.

(kopen doe ik zo weinig mogelijk omdat mijn kasten uitpuilen!)

Pieter

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19313 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
joepie!!!!!! superdeluxe, driewerf joepie!!!!!!

Ik heb gisteren een boekenbon gekregen.... En ik weet al aan wat ik die spendeer..... Nachttrein naar Lissabon dus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

(een supergelukkige) Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19315 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
He...wat goed Inge...

dan heb je hem zélf,

dit is eigenlijk een boek om te "hebben"he.

Gefeliciteerd met je bon!

Groeten

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden