- Ontvangen bedankjes 0
Grada schreef : Dit is voor mij een heel bijzonder boek en zoals hier elders al gezegd, zal ik de rest van zijn werk ook gaan lezen. Ook in het Duits.

In twee buitenlandse talen heb ik me bekwaamd: Engels en Duits. Boeken geschreven in die talen lees ik dan ook zoveel mogelijk in de oorspronkelijke taal. Helemaal mee eens, ik zou boeken ook wel al die andere talen willen lezen, maar ja dat ligt niet in het verschiet.
Trouwens jij vroeg me al weer een tijdje terug wat ik met "literatuur is transcendent" bedoelde. Ik heb daarop geantwoord, maar vraag me af of jij ook het antwoord nog gelezen hebt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef : Dag Roel,
Er is een kleine maar fijne uitgeverij die boeken uitgeeft van Spaanse schrijvers www.mkw-uitgevers.nl/
Voor hun Spaanse bibliotheek zie www.mkw-uitgevers.nl/spabib.html
Dettie
Desiree schreef : Ik heb pas Sneller dan het licht gelezen van Javier Cercas, ook uit het Spaans vertaald. Vond het een mooi boek, ben benieuwd naar meer van hem.
Bookiewurm schreef : Ja, dat een zo'n bizarre ontmoeting met die Portugese vrouw zulke grote gevolgen heeft als het alles loslaten en dat Gregorius daardoor dus met het boek van Amadeu in aanraking komt. Het is zo'n ogenschijnlijk klein en onebenullig voorval
Ergens is het te bijzonder om .. tja... om waar te kunnen zijn. Hoewel ik me ook wel kan voorstellen dat je op een bepaald moment in je leven een keuze maakt die je hele wereld op zijn kop zet.
Ik moet zeggen dat ik dat stuk van het boek ook het minste begreep, me het minste kon voorstellen hoe dat zou zijn. Ligt waarschijnlijk ook aan mijn voorstellingsvermogenIk vind mijn leven op dit moment veel te leuk om alles los te laten en een trein naar een willekeurige europese hoofdstad te pakken
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen