Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Pascal Mercier - Nachttrein naar Lissabon Samenleesboek sept 2007

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18539 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Ha ha..o je..dat had ik even gemist..ik dacht dat je in Belgie woonde :)

van mij mag het naar Portugal hoor, dat komt vast wel goed.Alleen zie jiJ dat zitten Inge..ik verzin wel van alles, maar jij bent dan degene die het naar Portugal moet sturen.

En Leni mijn exemplaar staat wel vol met onderstreping en aantekeningen..als dat geen bezwaar is? En het is wel een dik boek..ik vrees dat het een kostbaar grapje gaat worden.

ik hoor het wel weer,

Groetjes

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18540 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Voor mij is dat geen probleem hoor.

Ik hou het van leni tegoed als ik ooit naar portugal op reis ga :D :D :D

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18541 door leni
Beantwoord door leni in topic Re: bericht
O Inge..ik heb niks liever dan bezoek...je bent al hartelijk welkom..maar nee..als je het mocht opsturen betaal ik echt de kosten via mijn belgische bankrekening. Dat zal het probleem nt zijn maar..zou het niet verloren kunnen gaan? Dat is mijn vrees. Dus..als Wil het wil ligt de verantwoordelijkheid bij haar...en pas dan zou ik voorstel aannemen..
Laatst bewerkt doorleni.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18543 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Ach welnee..dat risico neem ik gewoon hoor, geen probleem

mocht het onverhoopt misgaan is het gewoon een boek..daar is tweedehans gewoon weer aan te komen.

ik vind het veel te leuk dat jij het dan toch lezen kunt,

het is echt een boek wat de moeite waard is.

Groetjes

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18576 door Steven
Beantwoord door Steven in topic Re: bericht
Ik zou nog op dit boek terugkomen, maar dat was ik helemaal vergeten. Dus pas nu een reactie van mij, terwijl ik het boek al in augustus heb gelezen.

Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij de mensen boven mij, het is inderdaad een schitterend boek met ontzettend veel mooie zinnen. Steeds weer kom je zinnen toch waarvan je denkt: dat moet de mooiste zin uit het boek zijn. En dan als je verder leest kom je weer een zin tegen die de competitie aankan met de rest.

Continu wil je verder lezen, meer mooie zinnen, nog dieper het verhaal in, nog meer uitwerkingen van de personages. Mercier weet in dit boek een bijzonder mooie sfeer neer te zetten, waarbij het boek van Amadeu de Prado een geweldige draad is die door het boek heen blijft lopen. Het begin is misschien iets te toevallig, maar dat kan de pret bij mij niet drukken.

Bijzonder voor mij was dat ik op het moment dat ik het las op vakantie was in Portugal. Dat geeft een extra sfeer, zeker als je bedenkt dat ik de dag nadat ik het boek uit had een bezoek bracht aan Lissabon. Leuke dat je dan allemaal dingen kan herkennen uit het boek en dat je sommige dingen beter gaat begrijpen. Lissabon is een hele mooie stad om in rond te dwalen en met dit boek wordt dat alleen maar mooier.
Laatst bewerkt doorSteven.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18577 door leni
Beantwoord door leni in topic Re: bericht
zie je wel..ik woon al zolang in Portugal..ik MOET dit boek lezen.Inge aub..stuur het me op als je het uit hebt. Ik mail je privé voor de details. Beste WIL een dikke merci..en een knuffel.
Laatst bewerkt doorleni.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden