- Ontvangen bedankjes 0
WilV schreef : Oei, er staat nog wat van Konrad op mijn uitdaging-lijst..
Heb je meer van hem gelezen Roel, of is dit boek een uitzondering?
Groeten
Willeke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Jaren geleden 2 romans van hem gelezen: De medeplichtige en Tuinfeest.Roel schreef : Ik ben er mee gestopt na 30 bladzijden. Met György Konrad's De stedenbouwer.
Het is een eindeloze stroom van beschrijvingen, waardoor het verhaal helemaal versluierd wordt. Dat is er wel, maar haast onvindbaar in het woud van beelden. Door die overvloed van beeldende beschrijvingen ontstaat er geen spanning en ondanks die vaak prachtige omschrijvingen wordt het snel saai en verlies je de aandacht.
Jaren geleden 2 romans van hem gelezen: De medeplichtige en Tuinfeest.Henny schreef : Ik ben er mee gestopt na 30 bladzijden. Met György Konrad's De stedenbouwer.
Het is een eindeloze stroom van beschrijvingen, waardoor het verhaal helemaal versluierd wordt. Dat is er wel, maar haast onvindbaar in het woud van beelden. Door die overvloed van beeldende beschrijvingen ontstaat er geen spanning en ondanks die vaak prachtige omschrijvingen wordt het snel saai en verlies je de aandacht.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen