Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nieuw aangeschaft

Lees meer
21 jaren 5 dagen geleden #3351 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Inderdaad Wouter, ben een klein beetje jaloers, prachtige boeken!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 2 dagen geleden #3385 door Annagien
Beantwoord door Annagien in topic Re: bericht
Prachtig al die aankopen van jullie!

Eric.....volgens mij moet jij alleen maar boekenkasten in huis hebben staan zo langzamerhand ;)

Helaas ontbreken mij de financiele middelen om vaak boeken te kopen. Gelukkig was ik heel erg blij met een verjaardagsoogst van maar liefst 4 boeken. De Da Vinci Code en het Berninimystery van Dan Brown, en de Vergelding van Jilliane Hoffman (een geweldige thriller, echt een pageturner).

Op mijn verlanglijstje staat bovenaan het tweede deel van "de Dromers" van David Eddings....komt binnenkort uit denk ik.

groetjes, Annagien
Laatst bewerkt doorAnnagien.

Lees meer
21 jaren 2 dagen geleden #3388 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Hoi Annegien,

Niets dat zo n gevoel van rijkdom geeft (vind ik) als een stapeltje

(verjaardags) boeken,

kijk je wel eens on line voor tweedehands?

moet je van houden, maar daar kun je vaak voor een paar euro leuke boeken krijgen,

Je moet altijd wel rekening houden met porto kosten, ... maar vooral dunne boeken zijn vaak een koopje.

Groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
21 jaren 2 dagen geleden #3389 door Annagien
Beantwoord door Annagien in topic Re: bericht
Hoi Wil,

Online naar tweedehands heb ik nog nooit gekeken. Zal ik eens doen, bedankt voor de tip.

Wel eens naar tweedehands boekenwinkels geweest, dat wel. En een aantal maanden geleden met een vriendin (die net zo leesgek is als ik) naar een boekenmarkt in Deventer geweest, in een oude kerk.

Dat was fantastisch, werkelijk waar. Het was voor mij gewoon kwijlen.

Daar heb ik als leukigheidje wel een slag geslagen trouwens. Een stripboek over tante Pollewop van Godfried Bomans. Mijn dochter is onlangs gaan samenwonen in een nieuwbouwwijk, en jawel......in de tante Pollewopstraat (ligt hier in de stripheldenbuurt).

Om het compleet te maken de Pa Pinkelmanstraat ligt erachter ja.

groetjes, Annagien
Laatst bewerkt doorAnnagien.

Lees meer
21 jaren 2 dagen geleden #3391 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Die boekenmarkt in Deventer lijkt me geweldig ja..wil ik ooit nog eens een keer naar toe.

Persoonlijke 2e hands on line tip..boekwinkeltjes.nl

heel veel verschillende aanbieders, en tot nu toe prima kwaliteit boeken.

Wat grappig een stripboek van tante Pollwwop,...daar ben ik een grootliefhebster van ..Pas nog een boek van gekregen :)

groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
21 jaren 2 dagen geleden #3394 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
welkom Annegien, leuk je hier op het forum te 'zien'.

7 augustus is die boekenmarkt weer in Deventer, het is me te ver reizen. Maar ooit ga ik een keer.

Ik ga elk jaar naar Bergen (N-H) die is altijd begin augustus en daar is een hele goede tweedehands boekenmarkt. Vlak daarvoor ben ik jarig en dan vraag ik altijd geld, je raadt al waar dat naar toe gaat.

Verder is qoop.nl ook een goede tweedehands boekenveiling. Ik heb een hekel aan hele oude boeken en zij hebben er foto's bij staan zodat je kan zien hoe de staat van de boeken is. Ik heb er zelfs boeken vandaan gehaald die nog in de plastic verpakking zaten, splinternieuw dus.

En... de Slegte... daar moet ik gewoon met oogkleppen op en een hele grote boog omheen lopen. Maar het is zo gek ik sta altijd ineens binnen, hoe dat nou kan? ;)

En verder is er nog bookcrossing, mensen ruilen dan boeken met elkaar.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden