Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56415 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
En al die rode kringeltjes in de tekst als je een verslag plaatst? Hebben jullie daar ook last van?

Is de basis in het Engels of zo?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56417 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Je hebt het nu over de site Marjo?

Of over het forum?

De basis is trouwens bij alle twee Nederlands, die rode kringeltjes komt door de spellingscontrole en

geven aan dat er een typefout is of een verkeerde spelling gebruikt is of het woord is onbekend.

Dettie

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56423 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het is bij de site. Ik weet wel waar die kringeltjes voor dienen, (het staat nu ook onder dat woord, blijkbaar heb ik dat zelf verzonnen) maar als ik een verslag maak kent het programma 95 procent van de woorden niet! Een en al gekringel..

Dat is pas sinds de update.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56424 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Hee, dat is raar, ik zal navragen hoe dat kan,

ik heb dat niet, wel na de update gewoon gekringel bij onbekende of verkeerde woorden.

Maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Zie ik gelijk wat mogelijk verkeerd is.

U hoort van mij...

Dettie

• Renate
12 jaren 5 maanden geleden #56442 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Inmiddels ook weer uit:

Arne Dahl - Requiem

Ik heb waarsschijnlijk alle boeken uit de serie die hij heeft geschreven gelezen en ik denk dat ik dit boek het minst geloofwaardig vind. Het gaat mij te veel de kant van de complottheorieën op. Alles lijkt uiteindelijk te draaien om een manier om energie te winnen uit water, door het te splitsen in waterstof en zuurstof. Weliswaar is dit mogelijk, maar dit proces kost meer energie dan het op kan leveren. Dit heeft gewoon te maken met natuurkundige wetten, die niet aan de kant kunnen worden geschoven.

Maar goed, het is wel een spannend boek en het blijft heel lang onduidelijk hoe alle stukjes op hun plaats vallen. Er komt aan het einde ook nog een moordenaar in voor waar men kennelijk eerder mee te maken heeft gehad. Helaas kan ik me niet herinneren in welk boek en ik weet ook niet hoe dat boek dan precies in elkaar zat.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56454 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben halverwege in Verloren Grond van Murat Isik. Leest wel gemakkelijk, beetje kinderlijk geschreven. Nou ja, de verteller is pas 13....

Tijd voor maken pagina: 0.492 seconden