Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema juli 2016 - WONDER(BAAR)LIJKE ongelooflijke, verbazingwekkende verhalen

9 jaren 9 maanden geleden #77692 door
Ja, het is wel een mooi boek. In zekere zin is het ook een soort innerlijke reis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77695 door dettie
Willeke heeft er een tijd geleden een verslagje van gemaakt toen ze net begonnen was in het boek.

leestafel.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=8588

Dettie

9 jaren 9 maanden geleden #77698 door
Dat had ik niet gezien, omdat ik eigenlijk alleen op de website naar een bespreking heb gezocht en die was er niet.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77699 door dettie
Ja, ik was ook verbaasd eigenlijk dat er geen recensie was op de site, want ik dacht dat die er wél was. Dus toen ging ik zoeken op het forum of daar misschien wat over het boek geschreven was, en ja!

Dettie

9 jaren 9 maanden geleden #77700 door
Tja, het is min of meer jouw site, dus jij hebt vermoedelijk wat meer een idee van wat er al dan niet op te vinden zou zijn. Als ik een boek heb, kijk ik meestal wel even of er een bespreking op de site staat, maar ik ga niet zo snel ook op het forum zoeken.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77701 door dettie
Het is ook lastig zoeken op het forum, als je via de zoekfunctie kijkt dan komt niet alles tevoorschijn. Er is ooit een update gedaan door messageboard (waar ik dit forum bij 'huur') naar een nieuwere versie en toen bleek dat de berichten van voor de update niet meer meetelden bij de zoekfunctie, is al eens over geklaagd maar niets aan te doen helaas.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden