Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema juli 2016 - WONDER(BAAR)LIJKE ongelooflijke, verbazingwekkende verhalen

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #76689 door dettie
bedankt berdine voor weer een érg leuke maand. Ik heb genoten!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

9 jaren 9 maanden geleden #77449 door

Dettie schreef : De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry

Rachel Joyce

Wanneer Harold Fry op een doordeweekse ochtend zijn huis verlaat om een brief te posten, weet hij nog niet dat hij op het punt staat naar de andere kant van het land te lopen. Hij draagt geen wandelschoenen, heeft geen kaart en geen telefoon bij zich. Hij weet alleen dat hij moet blijven lopen.

En deze heb ik nu ook.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77450 door berdine
Die zal een stuk vlotter lezen dan de biografie van The Beatles!

9 jaren 9 maanden geleden #77451 door
Dat geloof ik graag. Die biografie is erg interessant, maar ook bijzonder uitvoerig Ik ben nu net het punt gepasseerd waarop John Lennon en Paul McCartney elkaar ontmoeten en ik heb al meer dan 300 pagina's gelezen. Reken daarbij het feit dat het in het Engels is en dat ik regelmatig een woordenboek nodig heb en de grote hoeveelheid voetnoten en je begrijpt dat het niet bepaald eenvoudig te lezen is.

9 jaren 9 maanden geleden #77689 door

Dettie schreef : De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry

Rachel Joyce

Wanneer Harold Fry op een doordeweekse ochtend zijn huis verlaat om een brief te posten, weet hij nog niet dat hij op het punt staat naar de andere kant van het land te lopen. Hij draagt geen wandelschoenen, heeft geen kaart en geen telefoon bij zich. Hij weet alleen dat hij moet blijven lopen.

De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry is een inspirerend verhaal over liefde, hoop, vriendschap en voor de kleine dingen in het leven.

ISBN 9789023494720 | Paperback | 320 pagina's | Cargo | juni 2015

Vertaling: Janneke Zwart

En ook dit boek ben ik nu aan het lezen. Het is wel een mooi boek. Misschien lees ik het wel een beetje in een wandeltempo.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77691 door marjo
Prachtig vond ik dat van Fry. Ik heb het nog..

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden