- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
En deze heb ik nu ook.Dettie schreef : De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry
Rachel Joyce
Wanneer Harold Fry op een doordeweekse ochtend zijn huis verlaat om een brief te posten, weet hij nog niet dat hij op het punt staat naar de andere kant van het land te lopen. Hij draagt geen wandelschoenen, heeft geen kaart en geen telefoon bij zich. Hij weet alleen dat hij moet blijven lopen.
En ook dit boek ben ik nu aan het lezen. Het is wel een mooi boek. Misschien lees ik het wel een beetje in een wandeltempo.Dettie schreef : De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry
Rachel Joyce
Wanneer Harold Fry op een doordeweekse ochtend zijn huis verlaat om een brief te posten, weet hij nog niet dat hij op het punt staat naar de andere kant van het land te lopen. Hij draagt geen wandelschoenen, heeft geen kaart en geen telefoon bij zich. Hij weet alleen dat hij moet blijven lopen.
De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry is een inspirerend verhaal over liefde, hoop, vriendschap en voor de kleine dingen in het leven.
ISBN 9789023494720 | Paperback | 320 pagina's | Cargo | juni 2015
Vertaling: Janneke Zwart
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen