Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57557 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Citaat van de dag

Interessant om uit te vinden: een wekker die bij het aflopen een koffiegeur verspreidt.

Ed Scott

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
12 jaren 4 maanden geleden #57560 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Vandaag voor mij wel een heel toepasselijke keuze. Ik houd zowel van eetbare noten als van muzieknoten.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57561 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Joepie, leuk dat je het leuk vindt, het boek was ook speciaal voor jou uitgezocht! :D

Dettie

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57563 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Door Dettie! :mrgreen:

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57569 door marjo
Hoe pak je dit aan: heb je een titel met iets eetbaars en kijk je of er iemand bij past, of zoek je echt andersom? Dat lijkt me veel moeilijker.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57570 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Andersom. Anders moet je wel veel titels met iets eetbaars in je hoofd hebben. Nee, je gaat uit van de lekkere/vieze hap. :lol:

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden