Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema mei 2021 - Leestafel gaat de NATUUR in

Lees meer
5 jaren 1 maand geleden #98418 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema mei 2021 - Leestafel gaat de NATUUR in
Niet echt een natuur citaat maar ik vond hem zo leuk.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 1 maand geleden #98420 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thema mei 2021 - Leestafel gaat de NATUUR in
Dat is het ook! En klopt nog ook. Ik kan tenminste nooit een boekenwinkel uitstappen zonder aankoop.

En dat boek van vandaag is ook een schot in de roos. Tenminste als ik dat lees - ha, hier lees ik wel van tevoren over een boek! - dan lijkt de boodschap in ieder goed. Nu de stijl nog.

5 jaren 1 maand geleden #98422 door
Dat heb ik met CD-winkels, hoewel ik toch moet zeggen dat ik me zelfs daar nog wel weet te beheersen, zelfs als we op vakantie in Duitsland waren. Het kwam zelfs in Duitsland wel voor dat ik zonder aankoop een CD-winkel verliet.

Lees meer
5 jaren 1 maand geleden #98426 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thema mei 2021 - Leestafel gaat de NATUUR in
Die zijn er helaas - of gelukkig voor je portemonnee! - niet zoveel meer, cd-winkels.

5 jaren 1 maand geleden #98427 door
Tja, ik mis het wel, maar CD's koop ik nu vooral online. Als ik op vakantie in Duitsland was, kwam ik regelmatig met een stuk of 40 CD's terug. Dat was eigenlijk een soort limiet voor mij.

Lees meer
5 jaren 1 maand geleden #98431 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema mei 2021 - Leestafel gaat de NATUUR in
40 CD's! Dat is véél!

Het lijkt me een droom om 40 boeken tegelijk te kunnen kopen! Wat een feest zou dat zijn.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.506 seconden