- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Meestal kijk ik wel naar 'Boeken et cetera', behalve als ik de gasten uitgesproken onsympathiek vind. Ik kijk ook wel op teletekst welke gasten Wim Brands heeft, maar soms klopt dit ook niet, zodat ik de TV altijd toch even aan zet, om te zien wie de gasten zijn. Als ik niet direct kan kijken, neem ik het programma wel op, zoals de herhaling van het programma dat tijdens m'n vakantie werd uitgezonden. Ik kijk altijd samen met m'n vader en in dit geval leverde het nog even wat onenigheid op. De eerste gast had een boek geschreven over de Hanze en dat vond ik heel interessant. M'n vader begon er op een gegeven moment doorheen te praten en ik werd een beetje kwaad.Dettie schreef : Ja ik had het gezien Renate, dus heb ik gauw mijn verslag geschreven, het leek me wel leuk dat jullie 'voorbereid' waren.
Maar wel goed dat je het hier nog even meldt, dat was ik vergeten.
Ben erg benieuwd wat de schrijfster te vertellen heeft.
Dettie
We hebben er al naar zitten kijken. Heel interessante uitzending.Dettie schreef : Je kunt ook altijd bij uitzending gemist kijken.
www.npo.nl/vpro-boeken/POMS_S_VPRO_083803
Voor deze uitzending moet je nog even geduld hebben, want er komt nog een herhaling (weet niet wanneer)
en dan pas bij uitzending gemist geplaatst. Kun je het op je gemak nog eens bekijken.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen