Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Tommy Greenwald - Otto-Jan zegt NEE tegen lezen 10+

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60859 door dettie
yes I am :D

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 11 maanden geleden #60863 door
Het lijkt me toch wel een leuk boek, zegt de geboren boekenwurm, die vermoedelijk ook een boek zou lezen over iemand die dol is op buitenspelen, iets waar ik nooit van gehouden heb. Ik begrijp dan ook niets van het houden van een jaarlijkse buitenspeeldag.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60866 door marjo
En toch zou je dat lezen? Dat zou mij dus absoluut niet trekken. Komt het toevallig voor in een boek dan is het anders, maar als duidelijk is dat het er echt over gaat? Dan laat ik het liggen.

11 jaren 11 maanden geleden #60870 door

Marjo schreef : En toch zou je dat lezen? Dat zou mij dus absoluut niet trekken. Komt het toevallig voor in een boek dan is het anders, maar als duidelijk is dat het er echt over gaat? Dan laat ik het liggen.

Ik lees alles (nou ja, niet alles), maar ik zou misschien best willen weten waarom er mensen zijn die buitenspelen leuk vinden. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest en ben dat nog wel, dus het kan best interessant zijn hoe andere mensen nu eigenlijk in elkaar zitten. Misschien dat ik mezelf dan ook beter begrijp.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60871 door Inge
Doet me denken aan cadeautjes voor oudejaar. Als lezer ga ik ervan uit dat iedereen graag leest en kocht ik bijna altijd boeken voor de kinderen (ook voor nichtjes en neefjes enz.) Ik ben daar een groot aantal jaren geleden mee gestopt nadat een nichtje in huilen uitbarstte en riep: "mama ik wil geen boek, ik vind dat niet leuk lezen". Sindsdien geef ik bonnen, dan kunnen ze kiezen wat ze willen. Ik kon me dus niet inbeelden dat er ook mensen waren die dat niet leuk vonden om een boek te krijgen.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60872 door dettie

Renate schreef : Ik lees alles (nou ja, niet alles), maar ik zou misschien best willen weten waarom er mensen zijn die buitenspelen leuk vinden. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest en ben dat nog wel, dus het kan best interessant zijn hoe andere mensen nu eigenlijk in elkaar zitten. Misschien dat ik mezelf dan ook beter begrijp.

ja dat bedoel ik. Je wordt nieuwsgierig waarom mensen iets wél leuk of niet leuk vinden, wat ze er in aantrekt of afstoot.

Dus als iemand nee zegt tegen lezen word ik nieuwsgierig waarom dat zo is.

Je leert er vaak ook weer van of je krijgt een andere kijk op dingen en dat vind ik nou zo leuk eraan.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.499 seconden