Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Tommy Greenwald - Otto-Jan zegt NEE tegen lezen 10+

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60849 door dettie
"Ik ben Otto-Jan Hofman en ik hou niet van lezen. Als je dit boek leest, hou jij daar ook niet van.

Meer zelfs, waarschijnlijk doe je er alles aan om niet te hoeven lezen, dus het feit dat je op dit moment toch een boek in je hand houdt, is behoorlijk schokkend."

lees verder www.leestafel.info/archief/jeugd/tommy-g...zegt-nee-tegen-lezen

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60851 door marjo
Hm, raar idee om zo een boek te schrijven. Je kan beter je energie steken in een boek dat iedereen wél wil lezen.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60852 door dettie
Nou, er staat niet in mijn recensie dat kinderen dit boek niet willen lezen.

Het gaat over een jongen die niet houdt van lezen, daar vertelt hij over, da's wat anders.

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60854 door marjo
Iemand die lezen wél leuk vindt, is niet geïnteresseerd in een verhaal over hoe je het voor elkaar kan krijgen om niet te lezen, denk ik.

En als je stelt dat iemand niet van lezen houdt, ga je er niet van uit dat hij een boek pakt toch? En zeker niet als er staat dat het er al over gaat dat je niet van lezen houdt. Dan - dat bedoel ik- probeer je een andere manier om iemand die liever niet leest te prikkelen om toch dat boek te pakken.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60856 door dettie
Ik zie het toch anders. Een kind dat een hekel aan lezen heeft maar toch moet voor school zal blij zijn dat hij/zij een lotgenoot heeft gevonden. 'Ha, nog iemand die niet van lezen houdt!' denkt die dan.

Een kind dat wel van lezen houdt zal nieuwsgierig worden hoe het kan dat iemand lezen niet leuk vindt en het boek ook gaan lezen.

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60858 door marjo
Je bent een optimist...

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden