- Ontvangen bedankjes 0
Leeshongerig ben ik nog steeds. Ik lees bijna alles wat los en vast zit. De krant lees ik over het algemeen helemaal, met uitzondering van de sportpagina's. Het moet wel heel gek lopen als ik een boek wegleg. Natuurlijk zijn er ook boeken die ik niet lees, maar ik heb niet zo veel grenzen. Bouquetreeksromannetjes hoeven voor mij niet en ook boeken over complotten zijn aan mij niet besteed, maar verder is er niet veel dat ik niet wil lezen. Ik lees weinig fantasy of science-fiction, hoewel ik dat laatste ook wel gelezen heb. Bij fantasy zijn er maar een paar dingen die ik goed vind. Ook boeken over bovennatuurlijke zaken hoeven voor mij over het algemeen niet. Ik lees ook veel dingen op internet. Lezen heb ik ook altijd veel gedaan. Toen ik rond m'n dertiende verjaardag met een gebroken been in het ziekenhuis lag, mochten m'n ouders voor mij ook boeken uit de volwassenenafdeling van de bibliotheek halen.Dettie schreef : Het is wel een boek van deze tijd. Er staan lijstjes in en tips en grappige tekeningetjes.
Ik denk dat dat kinderen wel aantrekt maar ik ben, net als jij, ook niet de doelgroep, dus dat is van mij ook maar giswerk.
Mogelijk had ik zo'n boek als kind wel gepakt, maar ik las gewoon alles wat er in de bibliotheek, te vinden was. Leeshongerig als ik toen (en nu) was. Alleen heb ik nu mijn duidelijke voorkeuren en toen was elk boek goed.
Dettie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen