Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

simon beckett - de geur van sterfelijkheid (samenleesboek)

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30324 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het is dat ik het boek al gelezen heb (al weet ik niet eens meer waar het over ging) maar het is voor iemand die jouw opmerkingen leest voordat hij/zij zelf begint te lezen niet zo leuk dat je al verklapt wie de daders is. Kun je dan een verklapper gebruiken??
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30327 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hoi Vaughn (mooie naam) welkom hier.

Ik heb de verklapper waar Marjo het over had er in gezet. Ik weet niet of je wist wat ze bedoelde.

Zelf ben ik geen thrillerlezer, ik vind al gauw alles eng. Dat komt omdat ik me erg inleef. Hoe lees jij een thriller, als een leuk verhaal of heb je net als ik dat je er als het ware er bij staat?

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30363 door Vaughn
Beantwoord door Vaughn in topic Re: bericht
@ Marjo; sorry hoor! Daar had ik inderdaad niet bij na gedacht. Ik dacht in deze topics in dit forum staan de berichten van ook de andere lezers die weten hoe het boek gaat, en als iemand 'm nog wil lezen, ie niet hier stiekem moet spieken. :mrgreen: -

Maar ik zag bij het bericht plaatsen ook geen mogelijkheid om dan de bepaalde tekst waarin al wat wordt verklapt ("spoiler") om dat stuk tekst te selecteren, zodat je eerst zelf met de muis het stuk tekst moet selecteren, voordat je het kunt lezen. - De letters worden als het ware "onzichtbaar" gemaakt als je het bericht gewoon leest. :)

Maar ik zal er de volgende keer zeker rekening mee houden, ik wist gewoon nog niet (ben net nieuw op het forum) of dat wel of niet mocht.

@ Dettie - bedankt! :D Dat verschilt eigenlijk per boek dat ik lees, bij de een voel ik me meer zelf bij het verhaal en de personages betrokken, en dat ik me er beter bij kan inleven, dan bij de ander. - En ik vind sommige boeken nog niet zo gauw spannend. :P
Laatst bewerkt doorVaughn.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden