Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

De Waal en Baantjer - Omnibus

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63811 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
Is er bij jullie iets op tegen om gewoon antwoord te geven op een voorgaand bericht zonder steeds die aanhalingen?

Ik vind het erg lastig en storend lezen. Ik word er erg moe van gek genoeg.

Als het een reactie is op iets dat een paar berichten eerder is geplaatst dan is dat wel logisch maar als het kan dan ook graag niet de hele lap tekst overnemen maar de regels waarop je reageert. Nu komt alles er steeds dubbelop of drie-vier dubbelop te staan, wat in feite helemaal niet nodig is.

dettie

Zeurpiet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63819 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
O, tuurlijk Dettie! Ik dacht dat het juist de bedoeling was het zo te doen. Ik vind het zelf ook niet zo duidelijk dus ik hou er snel mee op!

<t></t>

11 jaren 7 maanden geleden #63820 door
Beantwoord door in topic Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
Tja, persoonlijk vind ik het altijd wel handig om direct te kunnen zien waar een reactie betrekking op heeft. Het kan altijd gebeuren dat er meerdere mensen tegelijk ergens op reageren, of dat het antwoord op een volgende pagina terecht komt, maar als er mensen zijn die er problemen mee hebben, wil ik de citaten voortaan wel achterwege laten.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63825 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
het gaat erom Renate dat als je reageert op het voorgaande bericht dan hoef je het bericht niet nog een keer te citeren want dan is dat voor iedereen wel duidelijk dat je op het laatste reageert.

Reageer je op een bericht dat al een tijdje eerder is geplaatst dan kun je wel citeren en dan graag alleen de zinnen citeren waarop je reageert en niet de hele lap tekst of driedubbel.

Ik heb ME/CVS en ik merk dat het lezen me erg veel moeite en energie kost als er eerst allemaal blokken tekst staan, en dan pas de reactie, vandaar dat ik het vraag.

Dettie

11 jaren 7 maanden geleden #63827 door
Ik zal proberen er rekening mee te houden.

Probleem blijft natuurlijk dat het voor iedereen anders ligt.

11 jaren 7 maanden geleden #63843 door
En ik heb het verhaal uit. Wat mij betreft is Peter van Opperdoes een soort De Cock 2.0. De dialogen met z'n overleden vrouw hadden wat mij betreft niet gehoeven en zeker als ze als een soort deus ex machina Jacob waarschuwt, vind ik het toch wel wat erg ongeloofwaardig worden.

Maar goed, verder heb ik wel genoten van het boek, net zo goed als ik vroeger met plezier de boeken over De Cock heb gelezen.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden