- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef : Word er helemaal vrolijk van!
Renate schreef : Ik heb het eerste deel van de serie net uit de bibliotheek gehaald. Het vreemde is dat ik steeds het gevoel heb dat ik het boek al eens heb gelezen, maar het staat niet in m'n lijst met gelezen bibliotheekboeken, die ik sinds november 2006 bij houd. Op dit boek staat de auteursnaam nog als Baantjer & de Waal.
Natuurlijk begint het verhaal weer met een fraaie jongedame die het politiebureau betreedt. Later komt er ook nog een andere fraai gevormde jongedame, een procedé dat we ook wel kennen van de verhalen van Baantjer over De Cock. Het is dus allemaal wel vertrouwd en net wat lichter dan de thrillers die ik normaal lees, maar het trekt me toch meer dan de Bouquetreeks of Barbara Cartland.
Annemarie schreef : Ik heb het eerste deel van de serie net uit de bibliotheek gehaald. Het vreemde is dat ik steeds het gevoel heb dat ik het boek al eens heb gelezen, maar het staat niet in m'n lijst met gelezen bibliotheekboeken, die ik sinds november 2006 bij houd. Op dit boek staat de auteursnaam nog als Baantjer & de Waal.
Natuurlijk begint het verhaal weer met een fraaie jongedame die het politiebureau betreedt. Later komt er ook nog een andere fraai gevormde jongedame, een procedé dat we ook wel kennen van de verhalen van Baantjer over De Cock. Het is dus allemaal wel vertrouwd en net wat lichter dan de thrillers die ik normaal lees, maar het trekt me toch meer dan de Bouquetreeks of Barbara Cartland.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen