Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

De Waal en Baantjer - Omnibus

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63884 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
Ja, het is jammer al die reclame. Ik stoor me daar ook vaak mateloos aan. En dan zit er ook nog heel veel sluikreclame in de series zelf.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 7 maanden geleden #63885 door
Beantwoord door in topic Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
Aan die sluikreclame stoor ik me minder. Dat men bij De Cock regelmatig een flesje Yakult nuttigde, daar viel nog wel overheen te kijken (het is wel blijven hangen), maar die reclameblokken, waarbij ik steeds de neiging krijg om weg te zappen naar een andere zender, waar dan natuurlijk ook net een reclameblok bezig is, vind ik vreselijk. Dan nog liever een pagina reclame in een boek (ja, ik heb een paar boeken met een advertentie, naar ik meen van een Duitse bank).

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63887 door Annemarie
Ze hebben nu wat nieuws in de reclameblokken. Dan lijkt het net alsof het programma weer begint en dan komt er ineens nog een blokje reclame. Erg vervelend. Een advertentie in een boek vind ik zelf niks.

<t></t>

11 jaren 7 maanden geleden #63888 door
Dat lijkt me ook irritant. Ik heb een paar Duitse boeken, waar een pagina met een advertentie in zit. Echt rampzalig vind ik dat niet.

11 jaren 6 maanden geleden #64570 door
Het tweede boek van Baantjer en de Waal heb ik nu ook uit. Het blijft naar meer smaken, hoewel het wel erg luchtig is en de aanwezigheid van de overleden vrouw van Peter Opperdoes me een beetje op de zenuwen begint te werken, zeker als ze gebeurtenissen aan gaat kondigen.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64577 door Annemarie
Misschien moet je de aanwezigheid van de overleden vrouw van Van Opperdoes zien als een stem uit het onderbewustzijn. De twee zijn jarenlang getrouwd geweest en zo met elkaar vergroeid dat hij haar stem nog steeds hoort. Als je het op die manier bekijkt dan is het niet zo zweverig.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.594 seconden