Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

C.S. Lewis - De kronieken van Narnia (het betoverde land)

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12854 door MoniquevZ
Beantwoord door MoniquevZ in topic Net begonnen
Ik ben net in de dikke pil begonnen en vind het hartstikke leuk. Je moet het lezen met het idee dat het een kinderboek is, wat oudbollig geschreven. Heerlijk, nog heeeel veel pagina's te gaan!

Fijne jaarwisseling iedereen!

Monique
Laatst bewerkt doorMoniquevZ.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12861 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik heb de kronieken uit. In het begin vond ik het fantastisch leuk. Deel 1 en 2 gingen er zeer vlot in. Deel 3 ging al een stuk langzamer tot ik uiteindelijk alleen nog maar verderlas omdat ik het wilde gelezen hebben. Volgens mij wordt het steeds voorspelbaarder. Van deel 5 De reis van het drakeschip vroeg ik me zelfs steeds af waarom het eigenlijk erbij zat.

Nee het werd steeds langzamer, saaier, voorspelbaarder. Net als bij veel reeksen is het beter ze niet na elkaar te lezen maar een tijd tussen te laten zodat het kan bezinken. Ik heb voor de moment een overdosis kronieken.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12862 door MoniquevZ
Beantwoord door MoniquevZ in topic Tip!
Hoi Inge, bedankt voor de 'tip'. Ik ben gisteren nog naar de bieb geweest, volgens de site hadden ze het boek van Marisha Pessl in huis, was helaas een foutje, maar ik heb het nieuwste boek van Joanne Harris meegenomen. Ik denk dat ik dit maar ga afwisselen met stukjes Narnia. Ook heb ik de Vliegeraar nog liggen, mijn man vond dit een zeer indrukwekkend boek, dus genoeg afwisseling voor de komende dagen.

Groet en een heel goed uiteinde, Monique
Laatst bewerkt doorMoniquevZ.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24494 door littlegirllian
Beantwoord door littlegirllian in topic Re: bericht
Ik heb de Kronieken allemaal al 2/3 keer gelezen! Heerlijke boeken, zit altijd helemaal in het verhaal en de link naar het chr. geloof vind ik erg mooi... Die 'foutjes' die jullie noemen, zijn mij eigenlijk nog nooit opgevallen, maar ik zal ze, de volgende keer als ik ze lees, er proberen uit te halen... :mrgreen:

Lianne

#...Never stop believing in dreaming, and never stop dreaming of believing. That is what gives us hope, and what keeps us alive...#
Laatst bewerkt doorlittlegirllian.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden