Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hermann Hesse - Peter Camenzind

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9914 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Haha ja Tiba, het is te erg!

Ik was net boeken in het archief aan het plaatsen en dacht ook al, wat wordt er véél gelezen!

Ik probeer altijd wel te reageren maar dat lukt ook niet altijd.

groetjes

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9934 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Bernadet,

Ik snap het niet???

Bij mijn bespreking van Uterm Rad van Hesse staan nog altijd een nul bij reactie! Trouwens het zal zeker niet het enige boek zijn, dat op nul blijft staan.

Wat hier door Tiba wordt gezegd, vind ik ook.

Ik verbaas me erover dat binnen twee weken al een waslijst nieuwe boekbesprekingen erop staan en hoe dan een bespreking van mij bv dan al bijna onderaan komt te staan.

Ik kan dan heel goed begrijpen dat leden hier het daardoor missen.

Dat overkomt mezelf helaas ook.

En dan nog een geluk dat niet alle boeken die uitkomen hier met verslag staan!

Ik heb geen lijstje met nog te lezen boeken, dat zit voor het merendeels in mijn hoofd of bevind zich in de boekenkast!

Bernadet, mag ik je vragen voor mij nog een terug te gaan naar mei, waar mijn boekbespreking van William Faulkner's Absalom, Absalom! staat. Ik ben namelijk reuzebenieuwd naar je reactie. Waarvoor dank.

O ja, wat betreft reacties is het hier 200% beter dan op Literair Nederland, waar het me niet meer uitnodigt om nog te reageren. Ik vind de nieuwe lay out echt heel verwarrend en ik weet eerlijk gezegd ook niet meer hoe het moet!

Bernadet schreef :

Je moet ook zeker Unterm Rad lezen, waarvan ik hier al een bespreking heb geplaatst, maar waarop nog niemand heeft gereageerd.

Ik denk dat je niet mag mopperen rotor over gebrek aan reactie

Er zijn op veel meer items geen reacties

Bernadet

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9939 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik schreef dat om te laten zien dat er bij een heleboel berichten geen reacties gegeven zijn. Achter veel berichten staat 0 reacties.

Ik dacht dat je een beetje mopperde dat nog niemand gereageerd had en wilde dus laten zien dat dat wel vaker gebeurt. Ik probeer wel altijd te reageren maar er schieten er bij mij ook wel eens een paar doorheen.

Bij gedichten kan ik vaak niet meteen reageren omdat ik er eerst over na moet denken, het even tot me door moet laten dringen.

Maar... Ik ga nu naar Absalom, Absalom!

groetjes

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9941 door Roel
Hallo Bernadet,

Ja, dat gaf ik al aan dat er genoeg andere boekreacties zijn, die niet verder komen dan nul.

Nou ja, mopperen, eerder teleurstelling. Je hoopt natuurlijk op een reactie omdat je toch je best doet om er iets van te maken, van een bespreking bedoel ik en de tijd die je erin stopt, dat valt het tegen als er niemand reageert. Maar ik laat me er niet door afhouden en zal zoals beloofd van alle Hesse romans, die ik nu aan het herlezen ben, een bespreking te maken.

Ja, ik weet het. Het is gewoon veel wat vraagt om een reactie.

Er over nadenken is ook een goeie. Meestal reageer ik spontaan, soms moet ik ook eerst er over nadenken, voor ik reageer.

groeten,

Roel

PS Enne, ik zie je dan wel bij Faulkner!

Bernadet schreef : Ik dacht dat je een beetje mopperde dat nog niemand gereageerd had en wilde dus laten zien dat dat wel vaker gebeurt.

Bij gedichten kan ik vaak niet meteen reageren omdat ik er eerst over na moet denken, het even tot me door moet laten dringen

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9949 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Tja, wat heb je aan een reactie zonder inhoud..ik heb die boeken gewoon nooit gelezen en weet niets van de schrijver(s).
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9957 door Roel
Maakt niet uit Marjo, elke reactie is welkom!

Marjo schreef : Tja, wat heb je aan een reactie zonder inhoud..ik heb die boeken gewoon nooit gelezen en weet niets van de schrijver(s).

Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden