Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nina Polak - We zullen niet te pletter slaan (debuut)

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67963 door marjo
Mooi. Zeker. Maar als het gaat om wie van de drie genomineerden voor mij de winnaar is, tja, dan..

Lees meer: www.leestafel.info/archief/romans-volwas...iet-te-pletter-slaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67964 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Nina Polak - we zullen niet te pletter slaan
Ook toevallig, dit boek ben ik nu aan het lezen. Je hoort van mij. ik kan al wel verklappen dat ik de zinnen minder mooi vindt dan jij. Ik vind ze, vooral in het begin, té mooi. Er worden zoveel bijvoeglijke naamwoorden en metaforen gebruikt dat je soms de zin opnieuw moet lezen. Maar ja ik houd nooit zo van deze taalvorm. Ik houd meer van kort en directe zinnen.

Het verhaal boeit me tot nu toe wel.

Dettie

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67968 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Nina Polak - we zullen niet te pletter slaan
Ik vind het verhaal zo onsamenhangend, dat die mooie zinnen mij niet afleiden, als je snapt wat ik bedoel.

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67972 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Nina Polak - we zullen niet te pletter slaan
Ja iksnaput :D

Dettie

Lees meer
11 jaren 2 weken geleden #68026 door dettie
Ook mijn recensie is nu op de site te vinden

www.leestafel.info/nina-polak

Dettie

Lees meer
11 jaren 2 weken geleden #68027 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Nina Polak - We zullen niet te pletter slaan
Het is duidelijk dat we hetzelfde boek hebben gelezen, maar jouw verslag is zo totaal anders.

Jouw benadering is anders, maar zo is het meestal hè. Ik ga meer in op de manier waarop het verhaal in elkaar is gezet, terwijl jij het verhaal juist helemaal tot zijn recht laat komen.

Je hebt de andere nog niet gelezen, dus je zal vast niet kunnen aangeven of je dit een winnaar vindt. Met de bedenking erbij dat wij lezers degenen zijn die dat uitmaken.

Tijd voor maken pagina: 0.589 seconden