- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
berdine schreef : Voor zover ik me herinner had hij zelf heel simpel werk, maar hij eigende zich werk toe van zijn collega.
Iets van rapporten schrijven en dat deed hij wel goed. Hij "zat" wel veel in het kamertje, maar hij had een gestructureerd
werkplan voor elke dag. Zijn collega's hadden dan wel geen kamertje, maar waren veel tijd kwijt met kletsen en
koffiedrinken e.d. Dus ik denk dat hij niet minder werkte dan de rest. Eerst moest dat stiekem, 's avonds als iedereen weg
was, maar later kreeg hij die rapporten gewoon van zijn baas.
Hij kwam op mij een beetje autistisch over. Hij was absoluut niet sociaal, dat werd hem ook niet in dank afgenomen. Ik denk
dat ze ook daarom weinig geduld met hem hadden.

berdine schreef : Wat me opviel was dat deze wereldvreemde Björn met zijn rechtlijnige denken ook hier en daar gelijk had. Wanneer hij b.v. naar de dokter wordt gestuurd en hij wordt binnengeroepen, zit de dokter op zijn computer te staren en ziet zijn patiënt, ook na enig gekuch van die zijde, niet staan. Björn die er toch al niet naar toe wilde, draait zich om, om weer te vertrekken. Dan pas kijkt de dokter eindelijk op en begroet hem. Dat is toch eigenlijk onbeschoft gedrag?
En je dossiers op het bureau van je collega dumpen, omdat het op je eigen bureau zo'n rotzooi is, terwijl je weet dat je collega een pietje precies is, is ook tamelijk asociaal.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen