- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Bedankt, want ik wil het boek beslist nog lezen.Annemarie schreef : Ik heb het laatste hoofdstuk herlezen en ik vind het juist heel sterk. Het past juist heel goed bij het boek en de ontwikkelingen die de hoofdpersoon doormaakt. Als ik er teveel over vertel verraad ik teveel voor Renate dus dat doe ik nog maar niet.
Annemarie schreef : Ik heb het laatste hoofdstuk herlezen en ik vind het juist heel sterk. Het past juist heel goed bij het boek en de ontwikkelingen die de hoofdpersoon doormaakt. Als ik er teveel over vertel verraad ik teveel voor Renate dus dat doe ik nog maar niet.
Renate schreef : Het enige wat ik me bij het boek afvroeg of men later inderdaad zo vreselijk tevreden was over zijn werk, toen hij dat na werktijd ging doen, of dat dat zich ook alleen maar in z'n hoofd afspeelde.
Annemarie schreef : Het enige wat ik me bij het boek afvroeg of men later inderdaad zo vreselijk tevreden was over zijn werk, toen hij dat na werktijd ging doen, of dat dat zich ook alleen maar in z'n hoofd afspeelde.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen