- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Een vriend van m'n vader klaagt ook al over het feit dat z'n werk gaat verhuizen en dat hij dan in een kantoortuin, zonder vaste werkplaatsen terecht zou komen. Hij is al bezig om naar andere oplossingen te zoeken, want in een grote zaal werken, trekt hem niet. Ik kan het me helemaal voorstellen. Mensen zijn leuk, maar je moet er geen last van hebben.Annemarie schreef : Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen
. En jij hebt helemaal gelijk Berdine want het is ook onbeschoft gedrag. Alleen... Björn reageert er niet altijd even handig op!
Een vriend van m'n vader klaagt ook al over het feit dat z'n werk gaat verhuizen en dat hij dan in een kantoortuin, zonder vaste werkplaatsen terecht zou komen. Hij is al bezig om naar andere oplossingen te zoeken, want in een grote zaal werken, trekt hem niet. Ik kan het me helemaal voorstellen. Mensen zijn leuk, maar je moet er geen last van hebben.Renate schreef : Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen
. En jij hebt helemaal gelijk Berdine want het is ook onbeschoft gedrag. Alleen... Björn reageert er niet altijd even handig op!
Een vriend van m'n vader klaagt ook al over het feit dat z'n werk gaat verhuizen en dat hij dan in een kantoortuin, zonder vaste werkplaatsen terecht zou komen. Hij is al bezig om naar andere oplossingen te zoeken, want in een grote zaal werken, trekt hem niet. Ik kan het me helemaal voorstellen. Mensen zijn leuk, maar je moet er geen last van hebben.Annemarie schreef : Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen