Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jonas Karlsson - De kamer

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61710 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jonas Karlsson - De kamer
Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen :). En jij hebt helemaal gelijk Berdine want het is ook onbeschoft gedrag. Alleen... Björn reageert er niet altijd even handig op!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 10 maanden geleden #61711 door
Beantwoord door in topic Re: Jonas Karlsson - De kamer

Annemarie schreef : Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen :). En jij hebt helemaal gelijk Berdine want het is ook onbeschoft gedrag. Alleen... Björn reageert er niet altijd even handig op!

Een vriend van m'n vader klaagt ook al over het feit dat z'n werk gaat verhuizen en dat hij dan in een kantoortuin, zonder vaste werkplaatsen terecht zou komen. Hij is al bezig om naar andere oplossingen te zoeken, want in een grote zaal werken, trekt hem niet. Ik kan het me helemaal voorstellen. Mensen zijn leuk, maar je moet er geen last van hebben.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61712 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jonas Karlsson - De kamer

Renate schreef : Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen :). En jij hebt helemaal gelijk Berdine want het is ook onbeschoft gedrag. Alleen... Björn reageert er niet altijd even handig op!

Een vriend van m'n vader klaagt ook al over het feit dat z'n werk gaat verhuizen en dat hij dan in een kantoortuin, zonder vaste werkplaatsen terecht zou komen. Hij is al bezig om naar andere oplossingen te zoeken, want in een grote zaal werken, trekt hem niet. Ik kan het me helemaal voorstellen. Mensen zijn leuk, maar je moet er geen last van hebben.

Mensen verschillen en sommige mensen bloeien op als ze zich in een groot gezelschap bevinden. Die mensen zullen genieten van het werken in een kantoortuin. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een meer besloten werkplek. Dat zou mijn concentratie ten goede komen.

<t></t>

11 jaren 10 maanden geleden #61713 door
En hoera, de bibliotheek heeft het boek.

Maar goed, deze week kan ik nog niet naar de bibliotheek. Eerst een Duitse thriller uitlezen, dan nog een boek met stukjes van Marjolein Februari en misschien wat van de autobiografie van Wolgang Niedecken.

11 jaren 10 maanden geleden #61714 door

Annemarie schreef : Het is ook echt een boeiend boek Renate. Zo'n kamertje zou ik af en toe ook wel willen :). En jij hebt helemaal gelijk Berdine want het is ook onbeschoft gedrag. Alleen... Björn reageert er niet altijd even handig op!

Mensen verschillen en sommige mensen bloeien op als ze zich in een groot gezelschap bevinden. Die mensen zullen genieten van het werken in een kantoortuin. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een meer besloten werkplek. Dat zou mijn concentratie ten goede komen.
Een gezelschap is leuk voor een feestje, maar niet voor werk. Ik ben niet altijd dol op mensen en werk met mensen zou ook absoluut niets voor mij zijn.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61717 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Jonas Karlsson - De kamer
Als iedereen een eigen taak heeft dan is met mensen werken niet zo erg maar als je steeds moet wachten op een ander dan kan het knap lastig zijn. In zo'n kantoortuin is het vaak zo dat door middel van kasten plaatsen iedereen min of meer toch een eigen plek heeft.

Dit boek vond ik echt heel goed, ik zag het probleem rond de kast ook helemaal niet aankomen, was erg verrast!

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden