Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Grégoire Delacourt - De lijst van al mijn wensen

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52001 door marjo
Nou ja, dat heb ik dus niet. Het zal er wel aan liggen dat jullie invoelend lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52004 door WilV
Heeft ook wel wat hoor, vind ik, die verschillende manieren van lezen die we allemaal hebben. Anders stonden er vier exact dezelfde recencies. Veel saaier. En met zijn allen weerspiegelen we zo zoveel mogelijk 'de lezers', want ook die zullen allemaal anders lezen, en zich in een van de versies herkennen.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52005 door dettie
Ja inderdaad Willeke, ik geniet altijd enorm als er verschillende recensies verschijnen.

Dettie

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52016 door Boekenworm65
Beantwoord door Boekenworm65 in topic Re: Grégoire Delacourt - De lijst van al mijn wensen
Wat een genot inderdaad!

<t></t>

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52133 door berdine
En ook ik heb het uit. Ik denk dat het succes van dit boek, nauwelijks meer dan een novelle, te danken is aan het feit dat het zo luchtig en simpel lijkt en toch behoorlijk diep gaat. De wending was inderdaad verrassend en tegelijk ook weer niet. Al eerder had iemand zich van een slechte kant laten zien. (Jonge, jonge, hoe verwoord ik dit zonder iets te verraden. Misschien maar beter onder een verklapper?)

Nu denk ik, hmm, wel een aardig boek. Ik verwacht dat als ik het wat laat bezinken, mijn waardering groter zal worden. Er zit veel onderhuids. Jocelyne houdt zichzelf lang voor de gek....Leugens, leugens, hoe vaak komen die woorden niet in haar op? Ze dekt alle pijn en gekwetsheid af met een laagje tevredenheid.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52137 door WilV
Ah leuk, jij las het ook, en jij zit tussen de reacties in. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen, of dat het zo blijft.

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden