Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Grégoire Delacourt - De lijst van al mijn wensen

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51232 door marjo
Goh! Alvast bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51237 door dettie
Je schrijft het mooi Willeke, "Het allermooist in dit boek is de genuanceerde beschrijving van een bestaan."

Dat vind ik ook, de schrijver weet het alledaagse leven te verwoorden zonder dat het vervelend wordt en dat lukken maar weinig schrijvers.

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51238 door WilV
Het is toch lastig hé, ik vind het bij goede boeken altijd zó moeilijk om in woorden te vangen waarom een boek góed is,

Een slechte recencie vind ik in die zin makkelijker, kritiek is veel makkelijker te verwoorden, en daarbij kun je veel makkelijker voorbeelden geven.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51240 door dettie
Nou! Jij zegt het! ik heb twee heel mooie boeken gelezen en ben al daaagen aan het piekeren hoe ik goed kan verwoorden waarom ze zo mooi zijn. Bij dit boek 'De lijst van al mijn wensen' vond ik het minder moeilijk omdat die wending erin zat en je daar naartoe kon werken. Maar in de andere twee boeken gebeurt er eigenlijk niet echt veel maar toch ook weer een heleboel, maar hoe vertél je dat... *Zucht*

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51241 door WilV
Ah gelukkig, jij hebt dat ook.

Bij een slechte recencie is mijn grootste zorg hoe ik het zo aardig mogelijk kan brengen :)

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51260 door dettie

WilV schreef : Bij een slechte recencie is mijn grootste zorg hoe ik het zo aardig mogelijk kan brengen :)

Het ligt eraan, meestal probeer ik het ook heel vriendelijk te zeggen maar soms is een boek enorm vrouwonvriendelijk, dan voel ik me niet echt geroepen om aardig te zijn. Ik zal niet iemand voor rotte vis uitmaken maar dan geef ik wel mijn ongezouten mening weer.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.548 seconden