Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Judith Schalansky: De lessen van mevrouw Lohmark

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #59989 door marjo
Geen idee. Het had een foutje kunnen zijn, maar bij Bol zeggen ze ook 152 pagina's.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

12 jaren 1 week geleden #59998 door
Vreemd hoor. Het is toch echt hetzelfde boek, met dezelfde omslag.

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #60003 door dettie
Misschien dat er extra toelichtingen zijn in een nieuwer exemplaar?

Dettie

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #60009 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Judith Schalansky: De lessen van mevrouw Lohmark
Er staat geen enkele toelichting in het exemplaar van 222 blz. .... Dit raadsel wordt alleen maar opgelost als een van de twee recensenten het boek van 156 blz. nog in zijn bezit heeft. Ik kan me ook voorstellen dat de recensie geschreven is nadat het boek al door- of teruggegeven was en dat de foutieve informatie bij Bol opgezocht is, die wel vaker fouten op zijn site heeft staan.

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #60012 door marjo
De bibliotheek geeft inderdaad 222 pagina's aan. Ik geef toe dat ik vaak klakkeloos de gegevens van Bol overneem.

11 jaren 11 maanden geleden #60413 door
Ik ben er inmiddels in bezig en ik verwachtte eerlijk gezegd dat ik wat meer sympathie voor de hoofdpersoon zou voelen. Toch begrijp ik haar in zekere zin wel. Emoties zijn vaak lastig. Ik vind de tekeningen soms wel iets toevoegen aan het verhaal, bijvoorbeeld de tekening van de kwallen op het moment dat een collega een reproductie van een schilderij van Monet op wil hangen naast een plaat van kwallen. Dan vind ik het wel leuk, dat je een beetje kunt zien hoe die schoolplaat er uit ziet.

Mevrouw Lohmark stelt zich op het standpunt dat de leraar er is om leerlingen iets te leren en niet om populair te zijn bij de leerlingen. Op zich valt daar ook wel iets voor te zeggen, hoewel het van de leraar afhangt.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden