Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Judith Schalansky: De lessen van mevrouw Lohmark

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59827 door marjo
Nog een boek dat nog steeds op m'n leeslijstje staat. Ik meen dat ik haar vorig jaar, of was het dit jaar, in een programma met Adriaan van Dis heb gezien. Wat mij betreft nog steeds het beste boekenprogramma dat ooit op de Nederlandse TV is geweest. 'Boeken et cetera' is een redelijk alternatief, maar het haalt het toch niet helemaal bij Adriaan van Dis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59829 door dettie
Ha daar is ze weer! Fijn dat je weer op het forum kunt Renate, we misten je al.

ja Adriaan van Dis is geweldig, adrem, humoristisch, intelligent.

Als iemand die uitzending (nog eens) wil zien, je kunt hem hier bekijken

www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331598

Dettie

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59845 door marjo

Dettie schreef : Ha daar is ze weer! Fijn dat je weer op het forum kunt Renate, we misten je al.

ja Adriaan van Dis is geweldig, adrem, humoristisch, intelligent.

Als iemand die uitzending (nog eens) wil zien, je kunt hem hier bekijken

www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331598

Dettie

Ja, Wim Brands is niet slecht, maar hij blijft gewoon een interviewer, terwijl er bij Adriaan van Dis wat meer sprake was van een gesprek, hoewel dat ook wel eens mis kon gaan als de persoonlijkheden in botsing kwamen.

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59851 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Judith Schalansky: De lessen van mevrouw Lohmark
Ik heb het interview met Schalansky afgekeken. Leuk! Geen nieuwe inzichten, maar gewoon leuk om te zien.

En welkom terug Renate! Ik dacht dat je een hele lange vakantie had....

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59854 door marjo

berdine schreef : Ik heb het interview met Schalansky afgekeken. Leuk! Geen nieuwe inzichten, maar gewoon leuk om te zien.

En welkom terug Renate! Ik dacht dat je een hele lange vakantie had....

Eerst had ik computerproblemen, twee weken later had ik een nieuwe computer, die ook weer wat problemen had en nog steeds heeft. Op het moment dat ik weer tijd had om eens in te loggen op de site, had ik inlogproblemen en daarna ben ik nog een weekje op vakantie geweest. Maar ik ben blij weer terug te zijn.

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #59986 door marjo
Ik heb het boek in huis, maar in de bespreking staat dat het 152 pagina's heeft, maar mijn exemplaar heeft er 222. Hoe kan dit?

Tijd voor maken pagina: 0.759 seconden