Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Khaled Hosseini - Duizend schitterende zonnen

Lees meer
17 jaren 9 maanden geleden #25192 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik heb Duizend schitterende zonnen dit weekend uitgelezen en ik heb ervan genoten. Ik vond het zelfs mooier dan De Vliegeraar, omdat er naar mijn idee meer verteld werd over het dagelijkse leven in Afghanistan.

Naar aanleiding van de discussie hierboven: nee, inderdaad geen literatuur, maar wel een mooie, boeiende roman die het lezen meer dan waard is. Diepgravende literatuur voor een beperkte groep lezers is prima, maar zo'n boek als dit dat gelezen wordt door veel mensen, en daardoor de problemen van Afghanistan op een breder vlak bekend maakt, is ook nodig. Afghanistan en het zware leven in dat land is met dit boek wel dichterbij komen te staan en dat zal voor veel lezers gelden, denk ik.

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 9 maanden geleden #25193 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Het boek staat me hier al een tijd toe te lachen...

Dit boek komt bij de uitdaging voor volgend jaar... boeken die al een tijd in de kast staan e i n d e l i j k lezen!

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 9 maanden geleden #25198 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Dettie schreef : Het boek staat me hier al een tijd toe te lachen...

Dit boek komt bij de uitdaging voor volgend jaar... boeken die al een tijd in de kast staan e i n d e l i j k lezen!

Dettie

Gewoon doen Det! Je zult er geen spijt van hebben.

J.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden