Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Manja Croiset - Mijn leven achter onzichtbare tralies

16 jaren 4 maanden geleden #32259 door
Beantwoord door in topic recensie Ambrozijn
Jacob Braet van het Belgische artistieke blad Ambrozijn heeft een recensie geschreven over dit boek. Volledig afgekraakt! "Therapeutisch braaksel" nog grover het golfde uit de GULP! Daar kan ik het dan mee doen. Ik kreeg nog wel even mee, dat ik een belezen en intelligente vrouw ben.

Manja Croiset

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #32260 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ach Manja, het gebeurt altijd dat er een negatieve recensie tussen zit, dus ik zou er niet wakker van liggen.

Het is een rare dag vandaag. Bij de poezie verdwijnen berichten, jij een slechte recensie...

Morgen maar weer beter zullen we denken.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

16 jaren 4 maanden geleden #32261 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ach Dettie, ik vind het het niet eens zo erg.

En wat waar is waar ik noemde net de negatieve dingen, maar hij ook wel over de couleur locale en het tijdsbeeld. Dat heeft hij dan toch ook op gepakt.

Ik vond die man allee beetje grof in zijn woordkeus, weet je laat ik nou aardig blijven. Hij is een beetje (te) plastisch in zijn taalgebruik.

Ja, ik kreeg meldingen van poezie en aldoor weg, maar had er niets achtergezocht. Overigens gebeurde het incidenteel wel eerder.

Manja

Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #32262 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Manja Croiset schreef :
Ja, ik kreeg meldingen van poezie en aldoor weg, maar had er niets achtergezocht. Overigens gebeurde het incidenteel wel eerder.

Manja

Nou dit niet hoor, er is heel wat anders aan de hand, maar dat hoeft verder niet hier op het boekenforum.

Staat de recensie in het nieuwste nummer van Ambrozijn? Die van 15 februari?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

16 jaren 4 maanden geleden #32266 door
Inderdaad.! Ken je het blad, Dettie?

Ik zie trouwens dat hij Jacob Baert heet en niet Braet..

Ik zit het te scannen voor de uitgeefster wil jij ook en kopie?

Manja Croiset

16 jaren 4 maanden geleden #32539 door
Geachte/ Lieve Zuiderburen,

Voor mij het goede nieuws, dat mijn leven achter onzichtbare tralies in de bibliotheek van Mechelen ligt en dat de hoofd bibliotheek te Gent bestellingen gaat plaatsen.

Mechelen heeft ook toeschouwer of deelnemer , maar dat hoort bij poezie en een knipoog in de duisternis en dat hoort overal en nergens.

O ik hoor net, dat het wel is aangeschaft, maar dat het 2 à 3 weken duurt voor ze daadwerkelijk kunnen worden uitgeleend.

Was getekend een blije Manja.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden