Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Adriaan van Dis - De wandelaar (samenleesboek april 2007)

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16345 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Astrid,

Ik heb alleen maar Nathan Sid van hem gelezen. Nathan Sid vond ik een prima werkje.

Astrid schreef : Ik heb dit boek in februari gelezen. En dacht steeds: was de wandeling maar voorbij. Ik ben een echte van Dis fan. Ik kan niet begrijpen dat iemand dit boek als zijn beste boek ziet.

.

Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16347 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht

Ik heb dit boek in februari gelezen. En dacht steeds: was de wandeling maar voorbij. Ik ben een echte van Dis fan. Ik kan niet begrijpen dat iemand dit boek als zijn beste boek ziet.

En ik had nog niets van hem gelezen en voelde me na de wandeling daartoe ook niet echt gemotiveerd. :?

Maar ik wil het nog wel eens proberen. Welke raad jij aan Astrid? Op je weblog zie ik een hele lijst staan.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16348 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik heb Zilver én Nathan Sid gelezen.

Zilver vond ik prachtig, zelfs meerdere keren gelezen.

Nathan Sid was leuk, over een erg onzeker jongetje (Zilver ook trouwens).

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16350 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik heb wel meer gelezen, dat van die 'indische duinen' en 'familieziek', 'dubbelliefde', 'palmwijn' 'zilver' en 'nathan sid'..

Er is weinig meer van blijven hangen dan dat het zeker geen boeken waren waarbij ik me verveelde, maar dat ik er nu lyrisch over was..nee. Net als met 'de wandelaar':aardig om te lezen maar je bent het zo kwijt.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16364 door Astrid
Beantwoord door Astrid in topic Re: bericht
Ik heb de boeken van van Dis met plezier gelezen. In Afrika, Familieziek maar ook Een barbaar in China en Het beloofde land. Het minst vind ik De wandelaar. Ik ben heel slecht in kiezen, Maar als ik het dan moet, Librije, dan is het In Afrika. (of toch het beloofde land).
Laatst bewerkt doorAstrid.

19 jaren 1 maand geleden #16381 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ik ken naast De wandelaar alleen Familieziek en daar was ik erg van onder de indruk.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden