Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Amos Oz: Een verhaal van liefde en duisternis(samenleesboek)

• janna
19 jaren 4 maanden geleden #13976 door janna
Beantwoord door janna in topic Re: bericht
Het is geen aangenomen werk! Als je een boek op die manier "moet" lezen is er toch niets meer aan! Stop nou maar gewoon en ga iets anders (leukers) lezen!!!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #13979 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Volgens mij kunnen we Inge niet zover krijgen dat ze dat boek echt weglegt..dat is een echte doorzetter, hoor, die Inge!

Maar als je meer wil weten over joden en aanverwante zaken verwijs ik je toch naar Chaim Potok, die veel leesbaarder is..
Laatst bewerkt doormarjo.

• janna
19 jaren 4 maanden geleden #13980 door janna
Dat zijn inderdaad geweldige boeken van Chaim Potok, vooral die over Asher Lev vond ik prachtig!!

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #13981 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Inge, Inge toch, het leven is al moeilijk genoeg zonder dit boek. Luister naar de wijze woorden van Marjo! Dan heb je toch nog het gevoel, dat je wel iets gedaan hebt met het boek van de maand (kennis genomen van de joodse cultuur etc.).

Het is bijna maart. Je kunt natuurlijk nog aan Het Psalmenoprroer beginnen (je weet, ik was er enthousiast over), maar je kunt ook gewoon weer aanhaken bij het boek van maart. Allez zunne, even sterk zijn en wegleggen dat boek. (Je bent lang niet de enige, als dat je troost....)

Groetjes, Jannie.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #13982 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nee, nu heb ik echt beslist. Ik leg het weg. Ik lees in ieder geval eerst iets anders. Ik doe het nog niet terug naar de bib, zo nu en dan tessendoor een hoofdstukje. Maar nu eerst een boek van deflo om weer op gang te komen. Bedankt hoor allemaal :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

• janna
19 jaren 4 maanden geleden #13983 door janna
Proficiat!! Maarre .... wat is deflo??????

In ieder geval veel plezier met een ander boek!

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden