Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Amos Oz: Een verhaal van liefde en duisternis(samenleesboek)

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13902 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Prachtig Dettie 1 en Dettie 2. Genoten van deze discussie. Wat het boek betreft: ik moet er nog steeds aan beginnen; heb het zelfs een paar weken geleden gekocht. Maar als ik alles zo lees dan denk ik dat ik een zware dobber ga krijgen met dit boek.

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• janna
19 jaren 5 maanden geleden #13904 door janna
Beantwoord door janna in topic Re: bericht
Ik heb het boek vorig jaar gelezen en vond het absoluut geen zware dobber, ik heb er van genoten. Ik wens je dus veel genoegen Irene!

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13905 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Ik moest even op gang komen maar geniet nu ook zeer.

Ben benieuwd wat jij er van vindt Irene.

Groeten

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13912 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik vind het te beschouwend. Het is net of iemand aan het vertellen is op een eentonige manier. Nergens een hoogtepunt of een dieptepunt, geen actie..ik breng het terug naar de bieb.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13915 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Nou, daar zit ik dan: koop je een keer een boek van € 20,-- krijg je (bijna) allemaal negatieve reacties. En dan nog wel van een samenleesboek....

Ik lees vandaag eerst Zaterdag uit van Ian McEwan, daarna zal ik eens gaan kijken of ik ook zo'n volhouder ben als Janna en Wil. I hope so!

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13921 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
nou, met de uren die ik zoetmaak in het ziekenhuis deze week schiet het aardig op. Zit bijna aan 200 blz.

bijvoorbeeld van de Oma met smetvrees die iedere morgen sleepte met matrassen en haar mat met de matteklopper aan het werk zette om ongedierte en andere moicroben te pletten,

De eerste keer is het inderdaad mooi, de tweede keer is het al iets minder en de derde keer heb je iets van jaja we weten nu al dat de matrassen om 6u30 moesten uitgeklopt worden om alle microben van de nacht te verwijderen.

Ik heb al gezegd er zitten inderdaad mooie zinnen in maar ppppppppppppffffffffffffff zoveel keer hetzelfde ook.

Nou het ziet ernaar uit dat ik deze week nog wel enkel uren in het ziekenhuis doorbreng, wie weet krijgt het me toch nog te pakken. Zit nog altijd niet aan het stuk van de zelfmoord van de moeder.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.597 seconden