Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Amos Oz: Een verhaal van liefde en duisternis(samenleesboek)

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13587 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Oooo ik krijg een fobie van die Siebelink! Hele verhitte discussies op diverse fora over gevoerd. En elke keer duikt het boek weer op.

Ben toch benieuwd wat jij er van vindt Librije. Dit was zomaar even een kreet in het wilde weg.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13594 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Ik merk dat ik het stilletjesaan opgeef met de samenleesboeken, ik slaag er niet meer in, tenzij soms een paar maand later :( .

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13598 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nou ik wacht nog af wat de andere ervan te vertellen hebben. Ik schijn de laatste tijd geen leuke, goede boeken te kunnen kiezen. Ik heb al zo'n 100 blz. gelezen en het lukt weer een keer niet. Weer is het een boek die genomineerd, bekroond,.... geweest is. Blijkbaar mis ik in al die boeken iets. Ik begrijp gewoon niet waarom ze genomineerd of bekroond worden.

Maar ik hou nog even vol tot er nog een paar hun mening erover zeggen want misschien mis ik inderdaad iets en kan ik door meningen van anderen het ook vinden

Inge :?
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13600 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht

Oooo ik krijg een fobie van die Siebelink!

Ach Dettie, niet doen! :cry:

Hij hoort bij mijn persoonlijke challenge: elke maand een bekroond oorspronkelijk Nederlands boek lezen. Ik heb er 12 uitgezocht en aangezien de meningen over dit boek vaak zo extreem van elkaar verschillen, wilde ik het zelf lezen. Ik zal niet op deze site een oude discussie gaan oprakelen (hoop ik). :agrue:

En er ook geen leesverslagje van schrijven, maar ik zal je mijn mening wel laten weten.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13604 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Weet je wat het idiote is? Bijna iedereen hier heeft het gelezen maar niemand heeft er een verslag van gemaakt! Ik ook niet, kom ik tot de ontdekking.

En als jij over het boek wil praten dan doe je dat gewoon hoor.

Als het zo'n heftige discussie oplevert dan moet het toch iets hebben waardoor er zo'n discussie over op gang komt. Niet dan?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13607 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Zou je er weer over beginnen dan, Dettie?

Ik heb het boek nooit goed gelezen, het irriteerde me zo, dat ik diagonaal er door ben gegaan. Dan kan je niet echt een verslag maken.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden