Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16147 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het is allemaal waar wat daar staat, maar ja, ik ga toch niet het verhaal met tegenzin uitlezen. Ik ben een echte alpha, en snap helemaal niks van al die technische details. Ik ben tot pagina 100 gekomen, steeds hopend, maar had er toen toch echt genoeg van.

Ik denk dus ook dat ik dat voetbalboek dat jij laatst besprak niet zal lezen. Ook met sport heb ik niets.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16148 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Dat voetbalboek is gewoon een leuk verhaal over twee jongetjes die gek van voetbal zijn maar er zitten ook andere dingen bij, niet alleen voetbal.

Er is een voetbalbeker weg (gestolen) en een jongetje is verliefd op de zus van zijn erg zieke vriend.

Maar... voetbal is wel de hoofdmoot.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16151 door marjo
Bij die geheime missie gaat het ook over die slimme broer en zus en hun onderlinge relatie en zoektocht naar hun ouders. Maar het valt gewoon helemaal weg..

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16186 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Liza van Sambeek - Zadelpijn en ander damesleed. Ik heb 1 hoofdstuk (ruim 50 blz.) geprobeerd en ik heb hier helemaal niets mee. Het onderwerp leek me leuk (5 vrouwen op hun jaarlijkse fietsvakantie in Frankrijk) en de dames waren van mijn leeftijd. Maar ik vind het zonde van mijn tijd om hier nog verder in te lezen. Er liggen mooiere boeken te wachten.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16187 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja, ik heb het ook gelezen en vond het echt erg. Zuipen, fietsen en geklets. Iemand vertelt dat ze kanker heeft, een 'vriendin' heeft een verhouding met de man van diezelfde vriendinnenclub en ach....

Naar en slecht boek ja. En het is verfilmd en ook nog een vervolg op!

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16235 door marjo
Ik ben al een tijd bezig in "hemelval" van Arjan Visser, en ben met moeite tot zo'n honderd pagina's gekomen. Ik laat het er bij. Boeit van geen kanten..

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden