Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
19 jaren 7 maanden geleden #12202 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het is inderdaad zo iemand Bernadet. Misschien vind jij het boek dan interessanter omdat het herkenbaarder is. Dit speelt bij die flats die toen door dat vliegtuig geraakt zijn. Ook dat ongeluk speelt min of meer een rol.

Ik ben benieuwd of je het te pakken krijgt!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12856 door marjo
Iemand (Berdine??) zei het al: ik zou het boek 'door het vuur"niet veel vinden..

Toch was het veelbelovend. Het is een boek in twee delen, zeg maar. Het stuk waarin Dick Schouten schrijft over het boek dat zijn hoofdpersoon (hijzelf, want het moet autobiografisch zijn) aan het schrijven is terwijl hij in Parijs op een apartement bivakkeert, dat deel daar ben ik al snel afgehaakt..ik sloeg het maar over. Het andere deel echter, over de belevenissen van de mand als hij door Parijs zwerft, leken interessanter. Ik ben een stuk over de 100 pagina's gekomen, maar heb het toch maar weggelegd..het interesseerde me niet meer.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13291 door marjo
Behalve dat boek van Saramago waar ik niets aan vond heb ik gisteren ook nog een boek van Jan van Aken weggelegd. Het zou mooi geweest zijn voor de abc-lijst, maar het boeide me helemaal niet. Het is een boek dat in de oudheid speelt, over de wijsgeer Apollonius "dwaas van Palmyra"..

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13894 door marjo
En weer eentje..Roberto Bolano. Bekend bij iemand? Hij schrijft over de onderdrukking in Chili. "het lichtende kwaad" heet deze.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13895 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee nooit van gehoord.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

19 jaren 4 maanden geleden #14057 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ik vind dit zo'n grappig item.

Ik lees het elke keer, maar zou er zelf niet over peinzen om een boek niet uit te lezen, soort literair verplicht je bord leeg eten.

vrgr, Desiree

Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden