Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11202 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
De bekoring van Hans Münstermann. Het is een erg traag boek en de auteur zegt soms rare dingen: "Hij maakt ruwe bewegingen, als een boer in Mongolië die de stal met vee is binnen gegaan." (over een man die zijn overleden moeder op haar zij rolt om een koelmatras te vervangen)
Laatst bewerkt doorberdine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11203 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hahaha ja en wij weten natuurlijk allemaal hoe een boer in Mongolië de stal binnengaat! Wat een rare vergelijking!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11264 door Hendrik
Beantwoord door Hendrik in topic Re: bericht
Ernstvuurwerk van F.B. Hotz.

Iemand raadde me die schrijver met klem aan in de kroeg. De schrijver is zijn grote held hij zei nergens heen te gaan zonder een pocket met verhalen van zijn hand in zijn binnenzak zodat hij overal waar hij kwam een alinea tot zich kon nemen. Hij beweerde de woorden te koesteren en dat het in iedere omgeving een andere uitwerking op hem had.

Mooie woorden en het boekje dat hij liet zien was dermate vervomfaaid dat ik hem ook wel geloofde, maar eenmaal zelf begonnen in het boek kon ik me de eerste tien bladzijden nog niet doorworstelen.

De hoofdpersoon in het verhaal is een oude saaie man, de taferelen zijn erg gewoontjes en het ademt een soort pietluttigheid die mij niet aanspreekt.

Ik heb het boek weggelegt, misschien dat het me over een paar jaar wel kan boeien.

levende in de wereld van 'Schaduw van de wind' Carlos Ruiz Zafon.
Laatst bewerkt doorHendrik.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11266 door dettie
Ik heb nog steeds een (of meer?)* boek van Hotz staan en ben wel van plan het te lezen. Deze titel ken ik niet.

Meerdere mensen zijn erg enthousiast over Hotz. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn boeken.

*Ik heb een tijd terug een enorme hoeveelheid boeken gekregen en dacht dat daar ook boeken bij zaten van Hotz vandaar (of meer?)

Bernadet

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11268 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik heb nog niet eerder van de man gehoord, dacht ik.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11271 door dettie
De vertekening was een vrij bekend boek van hem.

Bernadet

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden