Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nieuw aangeschaft

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8681 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Jeetje, wat een prachtige oogst.

Ben helemaal jaloers ;) .

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8682 door Eric
Beantwoord door Eric in topic Re: bericht
Irene, van jou lijstje ken ik allen Storm in juni en De jacht op het verloren schaap, allebei geweldige boeken waar ik erg van genoten heb (dus ik hoop voor jou dat jij dat ook gaat doen).

vrgr, Desiree

Thrillers, Fantasy, Literatuur én de kans op gratis leesexmplaren: www.ezzulia.nl/

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8684 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Het boek van Margriet de Moor is heel mooi Berdine.

Het complete werk van Frans Kellendonk.... wil je geloven dat ik hier een beetje jaloers zit te kijken... en dat voor 11 euro....

Maar ja, de boekenbonnen had ik ook cadeau gekregen zullen we maar denken!

Veel leesgenot.

Groetjes, Irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8686 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Dus zolang ik geen plaats vind om er nog te zetten en ik het niet over mijn hart krijg om boeken weg te doen koop ik zo weinig mogelijk.

Zo dacht ik er ook altijd over Inge. Maar sinds ik bij bookcrossing zit is dat anders geworden omdat je 'ziet' hoeveel plezier je iemand anders met een boek kan doen. De boeken die ik echt heel mooi vind die blijven staan en zo krijg je een kast met boeken die je allemaal nog wel een keer zou willen lezen en waar je blij van wordt als je die kast bekijkt.

Ik moet zeggen dat ik weinig boeken zomaar ergens wegleg, maar ik neem ze wel mee naar een bookcrossmeeting of stuur ze op naar iemand.

Van veel van de debutanten heb ik een ringboek gemaakt bij bookcrossing. Dat houdt in dat mensen zich op kunnen geven dat ze dat boek willen lezen. Ik stuur het boek dan naar de eerste, die leest het, en stuurt het daarna weer naar de volgende en vertelt op internet hoe ze het boek vonden. Dat vind ik erg leuk om te lezen en zo hebben meer mensenplezier van het boek. Uiteindelijk komt het boek weer bij mij terug of gaat het naar iemand die het heel er mooi vond en graag wil hebben. Zo komen de debutanten onder de aandacht én hebben meer mensen plezier aan één boek.

Groetjes

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8687 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Mooi lijstje berdine!

Ik heb er geeneen van gelezen maar ken wel de meeste schrijvers van naam of heb andere boeken van ze gelezen.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8688 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nou, ik heb bookcrossing geprobeerd. Ik heb 1 boek eens naar iemand in duitsland opgestuurd en nooit meer iets van gehoord :? Het was een boek dat ik "dubbel" had. Vond het achteraf ZO jammer dat ik niets meer hoorde over wat die persoon van het boek vond of wat ze ermee gedaan had dat ik het over mijn hart niet meer krijg. Ik heb al dikwijls gedacht: "ik schenk ze aan de bibliotheek" maar de bib is niet altijd gelukkig met schenkingen. Toen ik mijn stage deed zag ik boeken gewoon de kelder in gaan omdat ze niet voldeden aan de normen van de bib. (Het waren deltasboekjes voor kinderen, stationromannetjes, doktersromannetjes,... (je kent ze wel die paperbacks die je in de meeste warenhuizen kunt kopen). Ik vond dat toen zo'n zonde dat ik dacht:" nee, dat doen ze niet met mijn boeken. Dan liever thuis ongelezen op rekken dan in de bib in de kelder. "

Ik zal er toch echt eens iets moeten mee doen. Ik heb hier zelfs nog boeken staan van in mijn kindertijd zoals de olijke tweeling, Heidi, solo's zwerftocht,..... Mijn kinderen zullen ze alvast niet lezen. Solo's zwerftocht is een beetje waterschapsheuvelachtig maar dan met poezen. Omdat mijn dochter gek is van poezen dacht ik zij zal hem wel lezen maar hij ligt nu al tijden op de trap. Tja, de kaft is niet zo aantrekkelijk als van de boeken die nu verschijnen.....

Ik denk er nog eens over na wat ik ermee kan doen. Voorlopig blijven ze liggen.

Groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden