- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dus zolang ik geen plaats vind om er nog te zetten en ik het niet over mijn hart krijg om boeken weg te doen koop ik zo weinig mogelijk.
Het was een boek dat ik "dubbel" had. Vond het achteraf ZO jammer dat ik niets meer hoorde over wat die persoon van het boek vond of wat ze ermee gedaan had dat ik het over mijn hart niet meer krijg. Ik heb al dikwijls gedacht: "ik schenk ze aan de bibliotheek" maar de bib is niet altijd gelukkig met schenkingen. Toen ik mijn stage deed zag ik boeken gewoon de kelder in gaan omdat ze niet voldeden aan de normen van de bib. (Het waren deltasboekjes voor kinderen, stationromannetjes, doktersromannetjes,... (je kent ze wel die paperbacks die je in de meeste warenhuizen kunt kopen). Ik vond dat toen zo'n zonde dat ik dacht:" nee, dat doen ze niet met mijn boeken. Dan liever thuis ongelezen op rekken dan in de bib in de kelder. "Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen