Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nieuw aangeschaft

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9876 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ook die Claudel? Lagen er stapels of zo?

Roman Frister, die heb ik gelezen, vond ik mooi. Net als die van Paul Auster. en Regiune Desforges, die heb ik zelf onlangs uit de boekenverkoop van de bieb meegenomen, nog niet gelezen.

De rest ken ik niet. Nou ja,. die jongen in de gestreepte pyama, die kom je overal tegen, maar ik heb het niet gelezen.

Ik begin me al te verheugen op de boekenmarkt die hier over twee weken is!!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9877 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Jeetje Janna, ook zo'n oogst!

En geen enkel boek ervan ken ik :oops: :oops: :oops: .

O! en zelfs een dichtbundel van Roland Holst!

Wat leuk! Heb ik niet.... (wel heel wat in bloemlezingen).

Ik zie jullie al op de boekenmarkt, overleggen en kiezen.... Wou dat ik erbij geweest was!

Maar ik hoor vast nog meer over jullie aanwinsten :D .

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9878 door Eric
Beantwoord door Eric in topic Re: bericht
Die Claudel lag in verschillende kramen, vandaar Marjo en De jongen in de gestreepte pyama is errug mooi, al glezen als ringboek, maar ik wilde hem wel zelf hebben. Verder gewoon van alles wat me mooi leek.

Tiba, de dichtbundel heb ik gekocht omdat ik Roland Holst sowieso erg mooi vind en omdat ik een gedicht eruit gebruikt heb bij de begrafenis van mijn zwager. Dan is het fijn het boek te hebben.

Thrillers, Fantasy, Literatuur én de kans op gratis leesexmplaren: www.ezzulia.nl/

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9879 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
OOOOOOOOOOOOH..wat een mooie stapels hebben jullie allebei gekocht,

geweldig!!

En wat lekker ook..dat gesnuffel tussen al die boeken, en ook nog geld om te blijmoedig te verbrassen

en inderdaad veel poezie ook Bernadet....leuk!

Geniet van jullie aanwinsten,

Groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9880 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Hallo Janna

Roland Holst is een dichter van wie ik ook erg hou. Bepaalde gedichten liggen me nauw aan het hart...

Als je een gedicht van hem gebruikt hebt bij de begrafenis van je zwager, is dat natuurlijk een persoonlijke meerwaarde.

Wat me steeds opvalt: dat dichters op de cruciale momenten in het leven (geboorte - huwelijk- dood) een rol spelen. Zij zijn de vertolkers van de gevoelens bij die zo belangrijke gebeurtenissen, als onze dagelijkse woorden in gebreke blijven...

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9881 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Tiba schreef

Ik zie jullie al op de boekenmarkt, overleggen en kiezen....

Ja zo ging het ook Tiba. We stonden bij een kraam vol met boeken, janna aan de ene kant van een vrouw, ik aan de andere kant en onze hand ging naar hetzelfde boek! In een kraam waar rijen boeken lagen! Wat een giller he.

Janna zag steeds de dichtbundels liggen en dan riep ze me. Was ik wel blij om want ik keek er steeds overheen. En ja bij vele kramen stonden we echt te kwijlen en te overleggen en elkaar boeken aan te raden. Heerlijke dag en ook nog prachtig weer!

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.534 seconden