Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nieuw aangeschaft

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8692 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Heeft diegene ook niet gemeld dat ie het ontvangen heeft?

Misschien is het nooit aangekomen? Je kan het altijd even vragen aan diegene. Het gebeurt zelden dat je er niets op hoort, tenzij het niet aangekomen is.

Enne, ik kan kinderboeken heel goed gebruiken voor de grote bookcrossing boekenkast aan het strand, de boeken worden wel meegnomen maar dat wordt vaak niet gemeld of ze worden na een tijdje weer teruggezet.

Of....

Misschien kan je de boeken naar een school brengen? Of naar een opvanghuis of dokter of ziekenhuis zodat ze die daar in de wachtruimten kunnen neerleggen?

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8693 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Het is al lang geleden hoor Bernadet, meer als een jaar. 'K zou niet meer weten wie ik het toegezonden heb. Ze heeft gemeld dat ze het ontvangen heeft en ze zou me laten weten hoe ze het vond maar ik heb nooit meer iets gehoord.

Ik zal er nog eens over nadenken. Ben nu stilletjes aan alles aan het herorganiseren hier. De keuken is al inorde, het bureau en al het papierwerk heeft nu een eigen plaats en zo doe ik een beetje met een keer voort. De living is nu aan de beurt. Kasten herschikken, kasten bijkopen, andere kasten de deur uitzetten en alles een eigen plaats geven. Nadien zie ik wel wat er overblijft en wat ik ermee doe. De kleinste heeft ook al gevraagd of hij sommige van zijn boeken mag verkopen op de rommelmarkt van de school volgend jaar. Dat zijn dan eerste leesboekjes gekocht op school (kuikentjes of hoe heten ze?) en kleuterboeken met verhaaltjes voor het slapengaan Ik heb hem nog niet geantwoord omdat ik het steeds jammer vind dat ze dan "weg" zijn maar hij zal ze niet meer lezen. Ik zal van mijn hart eens een steen moeten maken. Alleen is het zo moeilijk om herinneringen weg te doen. Als ik denk aan al die uren dat ik hem voorgelezen heb. Als ik dan op zijn kamer eens in zijn kast kijk dan denk ik:" dat boek heb ik wel duizend keer voorgelezen". Ja, ik weet het ik ben nogal sentimenteel. Ik heb hier ook nog hun baby en kleuterspeelgoed staan. Zou het eigenlijk moeten weggeven aan kinderen die er meer kunnen mee doen maar dan denk ik steeds:"dat was nogal duur en wie weet spelen hun kinderen er ooit nog mee). En zo raakt mijn huis overvol :lol: :lol: :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 3 weken geleden #8696 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Misschien valt het je gemakkelijker er afscheid van te nemen, als je het aan iemand kunt geven die er plezier van heeft? Hebben we hier geen item: boek aangeboden/gezocht? Ik kon het zo gauw niet vinden. Ik zoek zelf al een tijdje "Het zingen van de tijd" van Richard Powers. Het kost nieuw € 40.-- . Dat is me teveel. Maar tweedehands is er niet aan te komen.
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden - 19 jaren 10 maanden geleden #9866 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Noor de beoeknmarkt geweest en helemaal geweldig gescoord, hebben jullie even....

Miguel delibes - De Ketter

Rita Charbonnier - De zus van Mozart

Veronica Bickley - Christina koningin van Zweden (in 1600)

Tommy Wieringa - Alles over Tristan

henk van Woerden - Een mond vol glas

Herman Franke - De verbeelding

H.M. van den Brink - De dertig dagen van Isidoor

Anne delbéé - Camille Claudel een vrouw

David Vogel - Huwelijksleven

Rabindranath maharaj - De onwetende

Lisa See - Snow flower en de geheime waaier

Catherine Texier - Victorine (historische roman)

Leonie Swann - De schapen van Glennkill

Michael Hoeye - het zand van de tijd (kinderboek)

Thea beckman - het wonder van Frieswijk (kinderboek)

Erich Käsner - De vliegende klas (kinderboek)

Theo Hoogstraaten - het verraad loert (kinderboek)

Als een verre zee boven ons, gedichten over water en landschap

Ik droeg nog kleine kleren, Het kind in de Nederlandsralige poëzie

Och, ik elleboog me er wel doorheen - Ted van Lieshout (poëzie)

Hagar peeters - Koffers zeelucht (Poëzie)

Cristine d' Haen - Morgane (poëzie)

Leo Vroman - 262 gedichten

Roland Jooris - gedichten 1958-78

Paul van Ostaijen - verzamelde gedichten (500 pag)

De keuken van het Midden-oosten (kookboek op aanraden van janna2 gekocht)

Veel hè. Is altijd zo lekker vlak na je verjaardag een boekenmarkt!

Veel boeken komen uit het archief van meulenhoff, zijn nog splinternieuw

Bernadet
Laatst bewerkt 19 jaren 10 maanden geleden doordettie.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9867 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Nou, jij kunt vooruit zeg... de tijd van verveling is voorbij :lol: :lol: :lol:

Ik heb van deze lijst alleen Alles over Tristan gelezen. Dat vond ik minder mooi dan Joe Speedboot, maar even goed de moeite waard.
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #9868 door Sarah
Beantwoord door Sarah in topic Re: bericht
Zo, jij hebt goed gescoord, zeg! Lekker veel dichtbundels. Ben ook heel benieuwd naar dat boek van H.M. van den Brink. Zou het even goed zijn als Over Het Water?
Laatst bewerkt doorSarah.

Tijd voor maken pagina: 0.574 seconden